Nogle som kan hjælpe, hvad gør jeg. Jeg er kommet til ved en fejl at slette det forkerte firma i Dinero, og dermed også mit regnskab! |
SÅ må du jo genskabe det :-)
Man skal tænke 100 gange før man trykke på en deltee knap. Jeg har engang kommet til slette en produktions tabel i en virksomhed. Jeg troede jeg arbejede med test basen :) Men prøv skrive til Amino, om de data er helt slettet eller er de gemt et sted ! |
Nu kender jeg ikke Dinero. Men kan du ikke rulle det tilbage til sidste backup? Så pøllet kan Dinero da ikke være lavet at det ikke kan lade sig gøre? De skriver at de har bygge programmet som Apple ville have lavet det. Så der må da være en vej :-) |
Du kan være heldig at Dinero kun soft deleter. Så vil de nemt kunne genskabe det. Du skal ihvertfald skrive til dem før du gør noget andet ;) Håber det lykkes for dig! |
desværre er det ofte sådan med regnskaber der ligger i skyen, at hvis først man siger SLET.- og får advarsler om NU slettes det - og MENER du det virkeligt?? spørgsmål - , og så sletter, så er det helt borte. Det er ikke som med ting på ens egen harddisk eller som med en webside, hvor der ofte kan findes en ekstra backup - men risikoen for at regnskabet man sletter i skyen helt er borte, må man tage som det er, hvis man vil har regnskab i skyen og kun i skyen. Det KAN sikkert ind imellem genskabet, men hvilket show hvis det skulle gøres når folk bevidst overså flere advarsler, Jeg tror desværre det er forfra vh |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Mon ikke du kan se i systembeskrivelsen (den er jo lovpligtig) om eller hvordan du genskaber dit regnskab. |