Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skyd os i sænk!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 272
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Vi har efterhånden arbejdet på at optimere vores side i et års tid, og vi er derfor meget interesseret i jeres "dom"!

Vi vil sætte stor pris på hvis du vil give os feedback på følgende punkter:

1) Brugervenlighed - Er den til at finde hoved og hale i, eller er der for mange underkategorier?

2) Loadtid - Er den en tung Mother**** ?

3) http://www.sundleg.dk/maerker/silly-u.html - Står produkterne helt mærkeligt listet på denne side på din computer?

4) Er det komplet åndssvagt at der står "+45" i telefonnummeret i toppen? - Mindre detalje, men vi diskuterer det :-)

5) Hvis du kan finde en anden fejl vil vi også meget gerne høre om den - Men vi tvivler ;-)

 

Vi sætter stor pris på jeres hjælp, og på forhånd tusind tak.

 

Med venlig hilsen

Daniel

Fra Sørby
Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 186
Fra  www.east-tour.dk Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lille røde mærke "julegaver byttes" fosvinder ind og ud af billedet når man scroller ned

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 6. Dec 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Nydelig side. Bed mig ikke skyde i sænk. Har ingen børn eller børnebørn p.t., så kan desværre ikke powershoppe hos jerWink

mvh

Mette

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 272
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedback Jesper.

Må jeg spørge hvilken browser du benytter?

Mette>>>

Tak for feedback :-)

Tilmeldt 9. Jul 12
Indlæg ialt: 15
Fra  Marine Conservation Philippines Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Fin side - I er nok klar over alt det som spiller godt (99%), så nu skyder jeg lige hurtigt på et par af de småting I kunne gøre lidt bedre.=)

På siden "Om sundleg"  Er der et meget slidt billede af nogle voks-gummi-mænd, fra et eller andet clipart-site.  Væk med det, og på med et billede af hvem I faktisk er.  Stort smil, og et foto som gør at folk får tillid til at der er nogle hædersmænd bag siden.  Det clipart-halløj ligner et indisk SEO-selskab. =) På samme side har I et andet logo for sundleg, end det I har i toppen.  Lav sammenhæng.

På Siden om "om sundleg" virker det ikke som om I forstå det er en tillidsside. Det er her folk kigger, hvis de vil se om de kan stole på jer.  Altså på med CVR nummer og telefonnummer.

Jeres favicon er lidt vanskelig at afkode. Er det en sky med et par øjne? En spiral? What?

I bunden af jeres venstre sidebar har I et hjemmebikset "fem stjerner på Yelp" logo. Det er lidt problematisk, for det er tydeligt lånt fra Trustpilot, og sender et lidt skidt signal. Om det er på kant med nogen lovgivning ved jeg ikke, men det bør I undersøge. Hvorom alt, så ser det lidt forlorent/suspekt ud i mine øjne. Det kan være andre synes det virker tillidsvækkende.  Har I iøvrigt 5 stjerne på Yelp? Det kan jeg nemlig ikke se.  - Hvis formalia ellers er i orden, så er den røde knap (som altså ikke er en knap i virkeligheden, for den linker ikke) lidt skidt skåret til. Der er en hvid pixel i hvert hjørne som ser grimt ud (k, jeg går i små sko her, men det bad du jo selv om =)  )

Ved siden af "tilmeld dig nyhedsbrevet" i footeren, står der submit på en grå knap. Det hedder selvfølgelig tilmeld på dansk. (og skal jo være lækker grøn, ikke? =)  )

Og apropos engelsk, så virker de links der peger til engelsk indhold i footeren ikke.

Når man går til betaling ser jeg to, måske tre problemer.  Det ene er at gå videre knappen er advarselsrød (really?!)  - det andet er at man automatisk tilmeldes nyhedsbrevet, som vist er lidt på den frække side af markedsføringsloven, hvis jeg husker ret.Og det sidste er at den sidste betalingsmåde har et logo som er for stort. Det ser ud som om det er tilføjet ved en indskydelse, og ingen gad skalere det ned.

 Jeg ser ingen cookie-orientering nogen steder på sitet?

I fht. loadtid af siden, så er der ret meget at hente på at optimere grafikken:  Du kan se en hurtig gennemgang her: http://www.webpagetest.org/result/131207_R3_TKX/

Jeg synes det er en rigtig god shop du har fået op der! Der er rigtig mange ting som spiller godt, men også nogle detaljer som kan være lidt bedre. Håber du kan bruge feedback'en.

Mvh Søren

P.S.  Og så synes jeg I skal hive det +45 væk. Og måske kategorisere lidt bredere - der er for mange underkategorier ser det ud til, uden at jeg kender noget til branchen iøvrigt, så jeg ved ikke om det er muligt at gøre på en hensigtmæssig måde. 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er en super flot side.

Angående load tider kan man få de fleste CMS'er til at smide en fuld statisk version. Det burde hjælpe. Ellers må du også i gang med at se på dine billeder.

Held og lykke med jeres webshop Big Smile

Fra Århus
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 96
Fra  Whybeard Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Beldring:
1) Brugervenlighed - Er den til at finde hoved og hale i, eller er der for mange underkategorier?

Super fed side, men nu I selv bringer det på banen, så må jeg indrømme, at jeg aldrig ville bruge menuen. De mange underkategorier gør bare, at man tænker "too long didn't read" og prøver sig med søgefeltet. Lykkes søgningen ikke dér, så er man nok videre til det næste site...

Mange hilsner,
Christian, CEO hos cShakers.dk (håndsyede køletasker til din proteinshaker) [åbner i nyt vindue]

Fra Horsens
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Brænder for business! Altid klar på en Skype snak. "learner882"
Smykker til mænd  

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)