Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opdateret min webside/webshop mangler feedback!

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 12. Apr 09
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved godt det ikke er det du spørger om men ...de ure er der virkelig nogen der køber dem ? Eller så er det billederne af dem der er virkelig dårlige men hey fedt at du er igang :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:32

hjarvard:
Jeg ved godt det ikke er det du spørger om men ...de ure er der virkelig nogen der køber dem ? Eller så er det billederne af dem der er virkelig dårlige men hey fedt at du er igang :)

Ja der er masser der køber sådanne ure. Men ja, jeg vil dog give dig ret i at kvaliteten af billederne på vores webshop er elendige. Det driller os også en del lige nu men vi arbejder på sagen :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:11

SÅ ER DER FORETAGET ÆNDRINGER IGEN! Håber i kan lide det :-)

Tilmeldt 6. Dec 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:25
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:28

Mads21:

Ser fin ud synes jeg.

Dog loader nogle af billederne ikke hos mig.

Se evt. screenshot her:

http://imgur.com/LrbZmjj

Tak fordi du mindede mig om det, vil få det ordnet med det samme :-)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 20:43

Hvis ingen andre vil sige det, så gør jeg det.

Det spiller overhovedet ikke. Alt skriger til himlen om en hjemmeside som er banket hurtigt sammen.

Dårligt layout, dårlig grafik, dårligt farvevalg, tarvelige billeder, overdrevne tekster med fejl i etc etc.

Har i overhovedet prøvet at købe et af jeres egne produkter? Jeg prøvede at lægge en vare i kurven og gik direkte videre til kortbetaling uden ar skulle afgive navn og adresse - nok ikke så fedt at betale uden at kunne få sin vare.

beklager at være hård, men det nytter sgu ikke bare at sige "fin side" når der ikke er skyggen af chance for for kunder i butikken.

venlig hilsen

ole

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:51

Ole Thorup:
nok ikke så fedt at betale uden at kunne få sin vare.

Det er første projekt mig og min makker er hoppet ud i, og vi vil gerne have noget KONSTRUKTIV kritik og ikke bare 5 linjer hvor du hakker ned på vores projekt. Har du nogen forslag til evt. ændringer, idéer osv? Og det skal siges man får sin vare, den bliver sendt til samme adresse og til samme person som ejer paypal kontoen. Vi er helt nye i branchen, har ingen kendskab til html, php og alt det der, så vi prøver bare at få det bedste ud af det vi har.

Emil

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 22:29

Yes, beklager at være hård, men det er altså bare ikke godt nok. 

Jeg forstår, at i er ivrige efter at komme i gang, al respekt for det, men i er simpelthen for tidligt ude med at åbne shoppen før der er styr på det grundlæggende.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:03

Jeg ved ikke lige hvordan man sender en PM her på Amino. Men kan du kontaktes et sted så du kan hjælpe os lidt på vej? Bare med de vigtigste ting som du mener vi bør få styr på? :-) Det ville simpelthen være verdensklasse. :-)

Emil

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 23:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@Emilborg...

De ting du efterspørger hjælp til, er noget som folk som regel tager sig betalt for... Det bedste du/i kan gøre for at komme videre, er at foretage nogle søgninger på Google, eksempelvis "troværdig webshop guide", "optimal call to action", "webshop guide" osv... Der er tonsvis af læsemateriale, så det er bare om at kaste jer ud i det. 

Desuden synes jeg at du er lige lovlig defensiv, konstruktiv kritik er IKKE det samme som at hjælpe dig med konkrete løsninger. Derimod betyder KONSTRUKTIV KRITIK at folk i detaljer beskriver hvad du kan lide/ikke lide, og det synes jeg virkelig at folk gør rigtig godt. Tag rådene til dig, og vær glad for al den feedback du får - det kommer du længere med, end at gå i defensiven :-)

Lidt hurtig feedback fra mig:

Jeg synes jeres side ligner det den er - et førstegangs-projekt som er smækket sammen af en eller to unge gutter. Jeg beundrer jeres gåpåmod og iver, og ville ønske jeg var ligesom jer i den alder - for i gør noget, i modsætning til mange andre, der blot sætter sig på deres flade og giver omverdenen skylden for al elendighed. Jeres vilje - den kan man ikke tage fra jer!

Hvis jeg var jer, så ville jeg helt enkelt starte ud med affiliate-/online marketing. Find et emne i synes er vanvittigt interessant, læs/hør/se ALT det i kan komme i nærheden af omhandlende især SEO og indholdsmarkedsføring, så vil i få nogle virkelig stærke redskaber til fremtiden - og er i dygtige, så kan i hurtigt oparbejde startkapital til at åbne en RIGTIG webshop for. 

Ligenu er i igang med at åbne en webshop med produkter som hundredevis af andre sider har fuldstændig magen til - og i er helt sikkert ikke placeret højt på Google - dvs. jeres kunder finder jeres konkurrenter først. 

Siden mangler desuden også et logo, som er temmelig afgørende i forhold til troværdigheden. 

I er i en hård branche drenge, og der skydes både med skarpt og med spredehagl :-) Glæd jer til at vinde og tabe, og husk at tage ved lære af ALT hvad i læser og hører - negativt som positivt!

Held og lykke med projektet :-)

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)