@Emilborg...
De ting du efterspørger hjælp til, er noget som folk som regel tager sig betalt for... Det bedste du/i kan gøre for at komme videre, er at foretage nogle søgninger på Google, eksempelvis "troværdig webshop guide", "optimal call to action", "webshop guide" osv... Der er tonsvis af læsemateriale, så det er bare om at kaste jer ud i det.
Desuden synes jeg at du er lige lovlig defensiv, konstruktiv kritik er IKKE det samme som at hjælpe dig med konkrete løsninger. Derimod betyder KONSTRUKTIV KRITIK at folk i detaljer beskriver hvad du kan lide/ikke lide, og det synes jeg virkelig at folk gør rigtig godt. Tag rådene til dig, og vær glad for al den feedback du får - det kommer du længere med, end at gå i defensiven :-)
Lidt hurtig feedback fra mig:
Jeg synes jeres side ligner det den er - et førstegangs-projekt som er smækket sammen af en eller to unge gutter. Jeg beundrer jeres gåpåmod og iver, og ville ønske jeg var ligesom jer i den alder - for i gør noget, i modsætning til mange andre, der blot sætter sig på deres flade og giver omverdenen skylden for al elendighed. Jeres vilje - den kan man ikke tage fra jer!
Hvis jeg var jer, så ville jeg helt enkelt starte ud med affiliate-/online marketing. Find et emne i synes er vanvittigt interessant, læs/hør/se ALT det i kan komme i nærheden af omhandlende især SEO og indholdsmarkedsføring, så vil i få nogle virkelig stærke redskaber til fremtiden - og er i dygtige, så kan i hurtigt oparbejde startkapital til at åbne en RIGTIG webshop for.
Ligenu er i igang med at åbne en webshop med produkter som hundredevis af andre sider har fuldstændig magen til - og i er helt sikkert ikke placeret højt på Google - dvs. jeres kunder finder jeres konkurrenter først.
Siden mangler desuden også et logo, som er temmelig afgørende i forhold til troværdigheden.
I er i en hård branche drenge, og der skydes både med skarpt og med spredehagl :-) Glæd jer til at vinde og tabe, og husk at tage ved lære af ALT hvad i læser og hører - negativt som positivt!
Held og lykke med projektet :-)