Hej Aminoer. Jeg har i over et år arbejdet på et innovativt socialt medie sammen med to andre drenge. Det primære formål med siden er, at skabe en portal der forbinder folk på tværs af interesser og aktiviteter (sagt meget overordnet). Da vi er ved at være færdige, har vi i samarbejde med et produktionsselskab udarbejdet et manuskript til en lille præsentationsvideo som kommer til at ligge på vores landingpage. Jeg har haft fat i nogle få, men synes ikke helt de "passer" ind til projektet :):) Det jeg søger er; En gruppe af ca. 5-7 voksne ca. 40-48 år. Gerne med et kækt smil og godt humør! :) Heraf en af disse som "hovedperson". Det vil tage nogle timer at filme og vil foregå primært tre steder: Islandsbrygge Havnebassin, I studie ved siden af, samt Ørestad fodboldbaner. Der er ingen replikker da vi har speak ind over. Da vi efterhånden er meget low-budget, søger vi nogen der kunne tænke sig at gøre det af interesse, fordi det kunne være en sjov oplevelse - eller bare godt kunne være interesseret i, at hjælpe til. Jeg vil gerne byde på pizza og cola og eventuelt arrangere en 7-mands fodboldkamp efter sidste filmning hvis det kunne have interesse (måske efterfulgt af kolde øl?:) Skriv gerne en Privat Besked :) Tidspunktet er stort set valgfrit. Vær opmærksom på, at du/I potentielt vil blive set af flere tusinde mennesker (blot så det ikke pludselig kommer som et chok). Glæder mig til at høre fra jer! :) Mvh. Team Calendster |
Øv, så er Viborgs opland jo udelukket. Ærgerligt, for her har vi natur i 3D, fuglekvidder i Surround Sound og andet der ville gøre sig godt på en video. Det må blive en anden god gang såJacob Vestlev:Det vil tage nogle timer at filme og vil foregå primært tre steder:
Islandsbrygge Havnebassin, I studie ved siden af, samt Ørestad fodboldbaner.