Hej Amino'er! Jeg har lige et spørgsmål, som jeg håber I kan hjælpe mig med.. Jeg har i et stykke tid nu gået med en idé, som jeg er ret overbevidst om, kan blive stor! Den idé blev dog sat lidt i sænk, da jeg igår fandt et lidt skuffende resultat på min ressource. Idéen omhandler salg af nogle produkter, som i Danmark er utrolig dyre, hvis man sammenligner med priserne i Sverige/Norge. Under min ressource viste det sig nemlig, at langt de fleste butikker i Danmark slet ikke tjener penge på denne varer, hvilket kom lidt bag på mig! Deres indkøbspris er simpelthen så høj, at jeg næsten ikke kan tro det, da man kan købe varene til næsten 50% i Norge og Sverige som privat kunde! Mit spørgsmål er så: Kan jeg uden problemer kontakte leverandøren af varen i Norge eller Sverige og høre om de vil sælge et stort parti til mig? Umiddelbart vil jeg tro, at de danske butikker får dem leveret af en dansk leverandør, med de indkøbspriser som de har på varen.. I må undskylde, hvis mit indlæg er uklart og dårlig formuleret, men det er lidt svært at forklare på tekst.. Sig endelig til, hvis I ikke forstår spørgsmålet! Og så må I ellers have en rigtig god weekend! :) |
Hvilken type produkt er der tale om og måske er der i DK afgifter på det produkt som der ikke er i Norge og Sverige?