Jeg vil så også sige at med den imødekommenhed og måde vores mail korrespondance har været på, samt det som rent faktisk er lavet for de 1500kr jeg har betalt, fatter jeg slet ikke man vil gøre så meget for de små penge.
Som jeg forstår det har han lavet nogle mockups og fået folk til at betale derefter (udover de tilfælde hvor tingene er lavet halvt færdig). Beløb er på 1500-3000.
Lad os antage han har brugt ialt 8 timer på mockup og mails til dig. Så kan han lave 30.000 kr. sort om måneden på 160 timer på sit setup, jeg kan da godt forstå hvis han synes det er ok.
Jeg kan ikke få mig selv til at tro andet, valgte ikke kun på pris, men fordi vi har haft en vandvittig lang og god dialog om tingene inden jeg overhoved besluttede det skulle være det firma.
Så det du siger er at hvis personen virker rar og bruger lang tid på at skrive med dig, så vurderer du det betydningsløst at ALT omkring firmaet og personen er 100 % anonymiseret og helt basale oplysninger mangler?
Det kan sagtens være der er sket ham noget, men det lader til dem der har bestilt ikke engang ved hvem de har handlet hos, og det forstår jeg ikke man har lyst til, lige meget hvor flink manden lyder over Skype og mail.
Må jeg spørge dig hvad der står på den faktura du fik før du skulle betale. Hvem har du handlet med? (alternativt hvad står der på den du modtog lige efter betalingen?)
P.S. Beklager min lidt vedholdende hårde tone, men gang på gang bliver folk snydt, ikke bare herinde, og folk bliver ved med at svindle så længe det kan betale sig. Og det bliver ved at kunne betale sig hvis folk bliver ved med at bestille hos folk der åbenlyst har et eller andet at skjule. Hvorfor vælge at drive en 100 % anonym forretning i et kendt skattely, hvis man driver en ærlig forretning i Danmark?