Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan ikke komme i kontakt med webfirma!

Side 3 ud af 13 (122 indlæg)
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Tag det som en lærestreg og brug fornuften fremover. Jeg hæfter mig ved:

• Intet CVR-nummer eller andet firmaregistreringsnummer er angivet på hjemmesiden
  • Ingen medarbejdere er listet på sitet eller kan findes andre steder på nettet
  • Ingen ejerforhold er opgivet
  • Intet kontonummer er angivet på hjemmesiden
  • Firmaet er registreret i skattelyet Delaware (ligesom de fleste store amerikanske virksomheder vist i øvrigt er, men det er ikke noget plus når det er et lille webfirma). Delaware er kendt som et sted man kan oprette firmaer uden at offentligheden kender til ejerforhold.
  • Jeg har prøvet at slå firmanavnet op på tre forskellige "LCC lookup" i Delaware og ingen steder kommer noget frem.

Jeg ved ikke om firmaet er ærlige, det kan jeg ikke bedømme herfra, men jeg kunne aldrig finde på at bestille noget som helst, og slet ikke på forudbetaling, hos et firma med ovenstående mangler, og det er faktisk lidt svært for mig at forstå der er nogen der kan finde på det.

Uden jeg ved det 100%, ligner det helt åbenlyst scam. Hvis de er ærlige er firmaet i hvert fald pakket ind i samme outfit som diverse scammere.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:26

Du kunne også prøve at ringe til en af firmaets reference-kunder, som udtaler: 

Hans tlfnr. står på denne hjemmesidehttp://natureclimbing.com/ 

(gadenavn, postnr og tlf er korrekt i ovenstående)

---

Måske han har kontakt til virksomheden, da hans hjemmeside ikke bærer præg af at være færdig.Smile

Fra Silkeborg
Tilmeldt 22. Oct 13
Indlæg ialt: 41
Fra  Bjerre Skrevet kl. 17:15

Det var så lidt! Jeg kan ikke sige at de svindler eller hvad der foregår, jeg deler bare min bekymring. For man cutter ikke kontakten i nu 10 dage. Den går ik. Go weekend!

Fra Silkeborg
Tilmeldt 22. Oct 13
Indlæg ialt: 41
Fra  Bjerre Skrevet kl. 17:18

Hej,

Sagen er dog at han skriver jævnligt herinde. Søg blot på firmanavnet. Han er også dansker og har skrevet i alt over 100 mails frem og tilbage! Derfor er det ekstra underligt. 

Og min side er også aktiv, dog ikke færdig. Der mangler stadig her og der. Og han er manden der kan lave det.

Tjek det da endelig ud, hvis i mangler julegaver Wink Det hele er lavet af mig.

www.bjerreleather.com

Fra Herlev
Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 84
Fra  www.SmilMax.dk Skrevet kl. 13:33

Jeg sidder i samme saks som dig Niels.. Sidste gang jeg hørte fra firmaet var den 25 november hvor jeg giver mine login oplysninger så siden kan komme online og jeg selv kan arbejde videre på det som er lavet.. 

Ja jeg har også fået lavet et mockup [Navn fjernet af moderator] fra firmaet, som ser ganske fint ud og haft en laaaaang dialog inden jeg overhoved valgte ham til at lave det, så er meget ked af at læse dette, da jeg mener jeg har været påpasselig, men åbenbart ikke nok. 

Første rate af 2995,- i vasken og skal nu starte helt fra ny med en ny designer.. ÆV 

Det næsten det som er værst. :(

Går ud fra at hans profil så bliver lukke her på siden??? 

Fra Herlev
Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 84
Fra  www.SmilMax.dk Skrevet kl. 13:42

Jeg vil så også sige at med den imødekommenhed og måde vores mail korrespondance har været på, samt det som rent faktisk er lavet for de 1500kr jeg har betalt, fatter jeg slet ikke man vil gøre så meget for de små penge. 

For mig må der være en logisk forklaring. Der må være sket et eller andet, og da der lige har kørt en kampagne med tilbud, så ligger de fleste vel deromkring det her tidspunkt hvor man har betalt og man så arbejder videre. Så måske der er sket noget som gør at vi er nogle stykker der lige bliver ramt efter første betaling, som får os op på stikkerne. 

Jeg kan ikke få mig selv til at tro andet, valgte ikke kun på pris, men fordi vi har haft en vandvittig lang og god dialog om tingene inden jeg overhoved besluttede det skulle være det firma.

Jeg sagde endda at jeg overvejdede nogle af de andre tilbud jeg havde fået. Og det blev aldrig presset på med noget som helst. 

Jeg håber der er en god forklaring så jeg kan komme videre med mit projekt.. :-/

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:43

Kenneth Lindgren:
Går ud fra at hans profil så bliver lukke her på siden??? 

Nu læser amino ikke med i alle indlæg, og jeg tror ikke de ønsker at dømme i den slags sager. 

Det ville også fratage "synderen" muligheden for at svare tilbage. Han kunne være syg og ligge på hospitalet.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 13:59

Kenneth Lindgren:
Jeg vil så også sige at med den imødekommenhed og måde vores mail korrespondance har været på, samt det som rent faktisk er lavet for de 1500kr jeg har betalt, fatter jeg slet ikke man vil gøre så meget for de små penge. 

Som jeg forstår det har han lavet nogle mockups og fået folk til at betale derefter (udover de tilfælde hvor tingene er lavet halvt færdig). Beløb er på 1500-3000. 

Lad os antage han har brugt ialt 8 timer på mockup og mails til dig. Så kan han lave 30.000 kr. sort om måneden på 160 timer på sit setup, jeg kan da godt forstå hvis han synes det er ok.

Kenneth Lindgren:
Jeg kan ikke få mig selv til at tro andet, valgte ikke kun på pris, men fordi vi har haft en vandvittig lang og god dialog om tingene inden jeg overhoved besluttede det skulle være det firma.

Så det du siger er at hvis personen virker rar og bruger lang tid på at skrive med dig, så vurderer du det betydningsløst at ALT omkring firmaet og personen er 100 % anonymiseret og helt basale oplysninger mangler?

Det kan sagtens være der er sket ham noget, men det lader til dem der har bestilt ikke engang ved hvem de har handlet hos, og det forstår jeg ikke man har lyst til, lige meget hvor flink manden lyder over Skype og mail.

Må jeg spørge dig hvad der står på den faktura du fik før du skulle betale. Hvem har du handlet med? (alternativt hvad står der på den du modtog lige efter betalingen?)

P.S. Beklager min lidt vedholdende hårde tone, men gang på gang bliver folk snydt, ikke bare herinde, og folk bliver ved med at svindle så længe det kan betale sig. Og det bliver ved at kunne betale sig hvis folk bliver ved med at bestille hos folk der åbenlyst har et eller andet at skjule. Hvorfor vælge at drive en 100 % anonym forretning i et kendt skattely, hvis man driver en ærlig forretning i Danmark?

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 14:00

Jeg har samme problem med samme firma...

Jeg ved der er flere tåde om dette, hvor det formegentlig er det samme firma der er tale om..

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 14:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej alle

Denne tråd bevæger sig på grænsen af det tilladte her på Amino.

Husk det er ikke tilladt at hænge virksomheder og personer ud, Amino ønsker ikke at deltage i offentlige rettergange eller udhængninger, uanset hvor uretfærdigt man selv mener man er behandlet.
Amino har ingen muligheder for, eller interesser i, at undersøge hvem der har ret i en tvist, det lader vi domstolene om.

Jeg har anonymiseret tråden og beder jer om at holde den sådan.

De bedste hilsner
/Brian

PS. Jeg har bemærket opfordringen til at "forfølge" en navngiven bruger og poste "rykkere" i hans tråde, den opførsel vil ikke blive tolereret. 

Side 3 ud af 13 (122 indlæg)