Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan ikke komme i kontakt med webfirma!

Side 2 ud af 13 (122 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 22. Oct 13
Indlæg ialt: 41
Fra  Bjerre Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen det har du jo ret i - dog har jeg virkelig prøvet alt hvad der står i min magt... Nok om det.

Tak for hjælpen (og troen)

Go weekend!

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 11:53
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Niels Bjerre :
At jeg søger information om dem?

De deltager jo jævnligt herinde... så kan du ikke skrive direkte til dem hér?

De ønsker sikkert ikke deres navn sat i dårligt lys pga. 3000 kr 

Vil dog lige sige at jeg også selv er blevet snydt af én herindefra som er gået "under jorden" - men jeg fortsætter bare daglige opkald og mails... og der går ikke længe før jeg tropper op ved hans gård og spørger pænt om mine penge!

Held og lykke...

Mvh Sue

Fra Silkeborg
Tilmeldt 22. Oct 13
Fra  Bjerre Skrevet kl. 12:00

Hej Sue,

Jeg har bare hverken adresse eller noget - jo deres virksomhed i USA så de sparer momsen. Men ellers havde jeg været på vej!

Prøver gerne at skrive til dem her, selvom det er 99% uden held.

Go weekend!

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 12:05
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Niels Bjerre :
Prøver gerne at skrive til dem her, selvom det er 99% uden held.

Giv dem et par uger til... det kunne jo være at de ikke forsøger at undgå dig med vilje.

Derefter kunne du jo "komme til" at smide en hilsen i alle deres deltagende tråde, hvor der er RIGTIG mange der får beskeden om et nyt indlæg, om at du ønsker at de kontakter dig så i kan få misforståelsen af det de skylder dig, ud af verden. 

Big Smile

Fra Silkeborg
Tilmeldt 22. Oct 13
Fra  Bjerre Skrevet kl. 12:10

Helt enig, det blive også klart en realitet hvis ikke jeg hører fra dem!

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 12:25

Sue:
og der går ikke længe før jeg tropper op ved hans gård og spørger pænt om mine penge!

DEt er saa godt :), lad os høre hvordan han reagere paa det. Ka squ ik ta de svindlere..

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Jun 12
Indlæg ialt: 293
Fra  DanHua Business Solutions ApS Skrevet kl. 13:26

Hej Niels,

Jeg vil sige tak for dit indlæg. Jeg har faktisk også fået tilbudet fra dette firma. Jeg er stadig i oversvejsfase. Så det er meget godt at vide.

Mvh, Anne 

Fra Stenløse
Tilmeldt 4. Jun 13
Indlæg ialt: 101
Fra  Roop webudvikling Skrevet kl. 13:45

Hvis et firma har så sparsomme oplysninger som de har syntes jeg generelt man skal holde sig langt væk det er selvfølgelig ikke til meget hjælp nu men næste gang så sørg for at det er til at gennemskue hvem hvad og hvor....bare det at deres web er registrerede anonymt via  godaddy.com får det til at virke meget utroværdigt (min personlige mening)

Men der kan jo også være en god forklaring på at de ikke har kontaktet dig så det var mere en general opfordring til at man skal vide hvem man handler med før man handler.

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 13:53

Anders S:

Sue:
og der går ikke længe før jeg tropper op ved hans gård og spørger pænt om mine penge!

DEt er saa godt :), lad os høre hvordan han reagere paa det. Ka squ ik ta de svindlere..

Skal nok give referat :)

Nu har den mand som jeg ikke må nævne navnet på i dette tilfælde, en efter sigende god forretning med at sælge børnekufferter til butikker, så jeg fatter ikke at manden ikke bare smider de 1800,- som han skylder os. 

For os, og sikkert også for trådstarter, handler det ikek så meget om de små penge, mere princippet i at man ikke tager røven på folk. 

Jeg kan nemt tjene de 1800 kr - men tanken om at han fortsætter sine gerninger, irriterer mig. 

=)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47150
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:34

Ja jeg ville også advare ganske meget mod at bestille ex logo hos en virksomhed i USA med forudbetaling uden inden at ha meget gode danske referencer jeg talte med. Det er alt for let at smutte fra arbejdet hvis ens virksomhed ligger i USA eller Asien - og der er forudbetaling farligt, uanset man ville gøre det en dansk.

Man kan netop hverken måde på på adressen eller sende en advokat på den lige så let i USA, så gerne stor advarsel mod forudbetaling til nogen fra andre lande uden man virkeligt er stensikker på leverance - logo - webside eller varer

Synd for international handel, men det er klart virkeligheden

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 13 (122 indlæg)