Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO - bedømmelser

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Aug 13
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer

Jeg anvender en virksomhed ved navn online-results.dk til at optimere min hjemmeside. Jeg har en kontrakt på 1 år og mangler en del måneder endnu.

Jeg vil høre om I har ngl erfaringer med virksomheden? Mht. onsite optimering, kan jeg se at der er foretaget ret begrænset opdatering i forhold til inden vi indgik aftalen. Jeg ved ikke helt hvad, der er sket "bagved", men kan konkludere at jeg stadig efter en række måneder slet ikke er i nærheden af side 1, og et af søgeordene er ikke engang med i top 100. På trust Pilot har de vidst 10 anmeldelser, de 3-4 har givet en enkelt stjerne sammen med kommentarer som jeg nemt kan genkende, bla.:

Ingen resultater, masser af regninger.

Jeg indgik et samarbejde med Online Results efter en lang og detaljeret korrespondance om mulighederne i en evt. aftale. Jeg valgte at indgå en årlig aftale med Online Results på 10 søgeord. En beslutning jeg har fortrudt mange gange. De har leveret resultater svarende til 1/10 af det lovede, men har samtidig opkrævet betalinger for det hele aftalen. Måned efter måned kommer der en ny regning fra dem, men de har intet aktivt foretaget sig siden marts måned (nu er vi oktober), til trods for at der ingen nævneværdige resultater har været.

Lad dette være en advarsel til dig som overvejer at benytte Online Results. De lover guld og grønne skove, men det eneste man får er en masse regninger.

Jeg har selv efter at vi indgik aftalen INTET hørt fra dem. Jeg har prøvet at drøfte strategier for at, forbedre mine resultater. Dog uden det store held.

Hvad siger I ? Er der ngl. der har erfaringer ?

Tilmeldt 21. Nov 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:13

Jeg har ingen erfaringer med firmaet. MEN generelt er SEO et produkt, hvor det er meget svært at vurdere, hvad man helt præcist får, og man ved jo ikke, hvad der ville være sket med ens ranking, hvis man ikke havde købt SEO. Derfor er det rigtigt god ide, når man køber SEO at få specifikke beskrivelser af, hvad der bliver lavet af SEO firmaet (f.eks. dokumentation for skabelsen af backlinks) - hvilket jeg helt klart synes du skal efterspørger.

Det eneste sted, hvor man rent faktisk kan se helt konkret, hvad man får for sine penge er onsite-optimering. Så her er det lidt et rødt flag, hvis du ikke følger, at der ikke er sket noget. 

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 20:22

Hej

jeg har også haft problemer med et firma, der bruger samme metoder. Alt for at sælge, og så hører man ikke mere når salget er gået igennem.
Hvad hedder din site? Jeg vil gerne se om jeg kan finde ud af om der er sket noget (: 

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1745
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 20:45

Baldy:
Måned efter måned kommer der en ny regning fra dem, men de har intet aktivt foretaget sig siden marts måned (nu er vi oktober), til trods for at der ingen nævneværdige resultater har været.

Får du ikke en rapport over det udførte arbejde med jævne mellemrum ?

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)