Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan ikke logge ind på min web-shop

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold nu op

Konflikter sitet er der kun en vej at tage dem ned via ftp

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:57

Fra "Wordpress Support"? jamen så er du jo sikkert klogere end mig, så jeg afstår fra yderligere kommentarer. Dert strider bare mod alle erfaringer og alt hvad jeg har lært siden Dask.

Fra Århus
Tilmeldt 27. Mar 13
Indlæg ialt: 110
Fra  www.Motoriklegetoj.dk Skrevet kl. 11:28

Tak for jeres respons - uanset hvem der har hvilke erfaringer så fucker den stadig op.

Jeg gjorde i går det at jeg først ændrede navnet på mappen "plugins" via ftp hvorefter jeg ikke fik "error" på den blanke side mere.

Så rettede jeg navnet tilbage på i ftp til igen at være "plugins"

Så virkede siden 5min men så gakkede den ud igen.

Så lavede jeg samme procedure i ftp igen og gik derefter ind i wordpress og slettede jetpack.

Men stadig fik jer "error". Så hold jeg fyraften!

I dag har siden fungeret i 5min men nu er den gal igen.

Jeg har ikke jetpack mere (den slettede jeg jo i wordpress igår - hvorfor jeg heller ikke kan se den under "plugins" mappen via ftp)

Har I flere gode råd til at få mit problem løst for jeg kan jo ikke leve uden nogen som helst plugins?

De øvrige plugins jeg har pt. er Better-wp-secutiry, googleanalytics, woocommerce, wordfence, wordpress-seo

-Søndergaard-

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 12:18

-Søndergaard-:

Tak for jeres respons - uanset hvem der har hvilke erfaringer så fucker den stadig op.

Jeg gjorde i går det at jeg først ændrede navnet på mappen "plugins" via ftp hvorefter jeg ikke fik "error" på den blanke side mere.

Så rettede jeg navnet tilbage på i ftp til igen at være "plugins"

Så virkede siden 5min men så gakkede den ud igen.

Så lavede jeg samme procedure i ftp igen og gik derefter ind i wordpress og slettede jetpack.

Men stadig fik jer "error". Så hold jeg fyraften!

I dag har siden fungeret i 5min men nu er den gal igen.

Jeg har ikke jetpack mere (den slettede jeg jo i wordpress igår - hvorfor jeg heller ikke kan se den under "plugins" mappen via ftp)

Har I flere gode råd til at få mit problem løst for jeg kan jo ikke leve uden nogen som helst plugins?

De øvrige plugins jeg har pt. er Better-wp-secutiry, googleanalytics, woocommerce, wordfence, wordpress-seo

-Søndergaard-

Følg samme fremgangsmåde jeg jeg startede med at skrive.
Side 2 ud af 2 (14 indlæg)