Hep Jeg sidder som nybegynder og forsøger at bygge en webshop med wootheme Mystile og Woocommerce. Jeg har siddet nogle timer i dag. Da jeg så efter af have holdt en pause hvor jeg loggede ud af Dashboard ville åbne siden normalt (altså bare skrev adressen på websiden i adressefeltet) gik siden mere og mere i udu. Hver gang jeg trykker på en side i menuen skriver den "error" på en helt blank side i øverste venstre hjørne. Nu har jeg så gentagne gange forsøgt at åben log-in vinduet for at arbejde videre og se om jeg kunne rette fejlen. Desværre sker der det samme med log-in vinduet. En total blank side kun med et "error" øverst i venstre side. What to do? PS: har forsøgt mig med at genstarte men uden held. -Søndergaard- |
Hvis du har FtP adgang og ved hvordan du bruger FTP, så gå ind i mappe: /wp-content og ændre navnet på mappen "plugins".
Dette gør at alle dine plugins bliver deaktiveret.
Se om du nu kan få adgang til hjemmesiden og administrationen.
Hvis ikke, så gør følgende.
Gå ind i mappen /wp-content/themes/ og download alle mapper så du har en kopi.
Slet derefter alle mapper - dog ikke "twentythirteen".
Det som der sker nu, er at WordPress falder tilbage og bruger standard temaet. Og alt burde virke igen.
Hvis det ikke virker nu, så er der noget galt med din database eller WordPress installation.