Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til fra alle ønskes...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg... håber nogle vil hjælpe mig at finde ud af hvad det her er fået nået...

jeg kan ikke lige finde ud af hvad det er, og hvad de sælger... de er meget sparsomme med deres oplysninger... syntes dog det er lidt skummelt.

min kone har en søster som præcis er kommet tilbage fra thailand... hun er nu hoppet med nået som hedder www.a-better.biz

hun skulle betale 80,000 bath, som ca svare til 13,500 danske kr... det er et mlm firma ved jeg... eller er jeg helt sikkert på..

hvad hun forklareet... jeg tror dig at der er nogle som prøver at lure hinde.. eller har luret hinde... for hun skulle betale så mange penge for at få en god plads. på selve den forside som står på thai... så start der at bliver man medlem tjener man mellem 20,000 - 100,000 bath pr måned...

når men nok om baggrundshistorien...

jeg har prøvet at søge lidt på denne hjemmeside og får disse oplysninger frem:

Domain Name: A-BETTER.BIZ
Domain ID: D17219061-BIZ
Sponsoring Registrar: PAIR NETWORKS INC.
Sponsoring Registrar IANA ID: 99
Domain Status: ok
Registrant ID: S68251
Registrant Name: Sarfelt
Registrant Organization: SC-Administration
Registrant Address1: Algade 28
Registrant City: Aalborg
Registrant Postal Code: 9000
Registrant Country: Denmark
Registrant Country Code: DK
Registrant Phone Number: +45.76400976
Registrant Email: is@sc-administration.dk

vi fik af vide at firmaet var fra USA

MEN.... det er altså en dansk person som har denne hjemmeside...

søger man så på tlf nr... får man dette her firma navn frem

scandiconsult

og de har denne her hjemmeside.

http://scandiconsult.se/

http://scandiconsult.dk/index.htm

kan man undersøge ting nærmere... eller hvordan... nogle som kender til hvad det er for et firma...

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 16:31

Scandiconsult har allerede været nævnt flere gange her på amino - en sammenslutning af forhandlere under Herballife. 

Heldigvis har a-better.biz IKKE noget med min hjemmeside www.a-perfect-start.biz at gøre. Ej heller deres produkter.

mvh

Mads

Tilmeldt 15. Jul 07
Skrevet kl. 20:57

a-perfect-start:

Scandiconsult har allerede været nævnt flere gange her på amino - en sammenslutning af forhandlere under Herballife. 

Heldigvis har a-better.biz IKKE noget med min hjemmeside www.a-perfect-start.biz at gøre. Ej heller deres produkter.

mvh

Mads

ok så forstår jeg så ikke lige nået nu...

hvad er det for en side du kommer med nu... og hvad har det af sammenhæng med den som jeg skriver...

er det en og samme firma som levere samme produkter bare under  forskellige navne... så de score opstart gebyr for samme medlemmer/kunder eller...

nu spørger jeg hvem de er.... og hvad de laver...

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 08:57
Tilmeldt 15. Jul 07
Skrevet kl. 11:33

a-perfect-start:

For lige at hjælpe dig lidt på vej vedr. Scandiconsult, saa kan du jo besøge denne tråd: http://www.amino.dk/forums/p/1296/15051.aspx#15051

Jeg selv er FLP forhandler, saa MIN hjemmeside www.a-perfect-start.biz har intet med a-better.biz at gøre, selvom man desværre kunne forveksle disse to.

mvh

Mads

og tak for hjælpen...

de prøver så igen nu at gøre det under nyt navn..

min kone søster som snakkede med ham den danske fyr som fik hinde tilmeldt sage de var omkring 1000 medlemmer i danmark og sverige.. og han tjene milioner på det allerede...

men det kan han vel også gøre hvis man skal betale 80,000 bath for at blive forhandler.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)