jeg... håber nogle vil hjælpe mig at finde ud af hvad det her er fået nået... jeg kan ikke lige finde ud af hvad det er, og hvad de sælger... de er meget sparsomme med deres oplysninger... syntes dog det er lidt skummelt. min kone har en søster som præcis er kommet tilbage fra thailand... hun er nu hoppet med nået som hedder www.a-better.biz hun skulle betale 80,000 bath, som ca svare til 13,500 danske kr... det er et mlm firma ved jeg... eller er jeg helt sikkert på.. hvad hun forklareet... jeg tror dig at der er nogle som prøver at lure hinde.. eller har luret hinde... for hun skulle betale så mange penge for at få en god plads. på selve den forside som står på thai... så start der at bliver man medlem tjener man mellem 20,000 - 100,000 bath pr måned... når men nok om baggrundshistorien... jeg har prøvet at søge lidt på denne hjemmeside og får disse oplysninger frem: Domain Name: A-BETTER.BIZ
vi fik af vide at firmaet var fra USA MEN.... det er altså en dansk person som har denne hjemmeside... søger man så på tlf nr... får man dette her firma navn frem scandiconsult og de har denne her hjemmeside. http://scandiconsult.dk/index.htm
kan man undersøge ting nærmere... eller hvordan... nogle som kender til hvad det er for et firma...
|
Scandiconsult har allerede været nævnt flere gange her på amino - en sammenslutning af forhandlere under Herballife.
Heldigvis har a-better.biz IKKE noget med min hjemmeside www.a-perfect-start.biz at gøre. Ej heller deres produkter.
mvh
Mads