Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du en butik ell. Webshop - boost dit salg gratis

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Nyborg
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 108
Fra  Adrup-Invest Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Har du en webshop, fysisk butik og/eller et varelager/restlager du ønsker at sælge?
Så er prezzoshop.dk det helt rigtige for dig. Vi er en forholdsvis ny side, der ligesom zalando og miinto, sælger varer. Dog har vi en stor fysisk butik (til direkte salg og fremvisning), som ligger attraktivt i Odense C, som er tilknyttet Prezzoshop. Vi har planer om at udvide med en butik i hovedstadsområdet og Aalborg/Århus inden for den nærmeste fremtid.

Hvorfor sælge produkter gennem os?
For det første har vi knap 10.000 nyhedsbrevmodtagere, og omtrent det samme likes på vores facebook side. Vi afholder løbende events, som har til formål at sætte fokus på os over for potentielle kunder.

For det andet kører vi i denne tid, kampagnetilbud til nye Vendors på sitet:
"Lægger du 5 varer til gode tilbud + min. 5 af dine vare til normalpris, ind på prezzoshop.dk,
Sparer du 999,- i oprettelsesgebyr og 500,- i årlige administrationsgebyrer Altså opretter du dig helt gratis - ( desuden er du sikret gratis brug af vores service i min. Resten af 2014). Kampagnen løber indtil februar måned, så skynd dig at hoppe på vognen.

Hvordan ?
På vores site har vi en stor back-end portal, hvor du som vendor får login og adgangskode, så du selv kan oprette, slette varer og opdatere l lagerstatus på alle dine varer. Desuden kan du se alle dine ordre, se dine tilgodehavende og meget meget mere.

Vi har ligeledes et prezzo.dk dealsite, som fungerer som pangdang til prezzoshoppen.

Vi vokser støt med tiden og interessen for os stiger. Men vi vil virkelig gerne have dine varer på også. ( kvalitetsvarer er velkomne, men vi ønsker hverken kopivarer, kina varer af dårlig kvalitet eller varer der på nogen måde bryder copyrights eller lovgivningen)

Har du en interesse eller nogle spørgsmål, er du velkommen til at kontakte mig til hver en tid på mail: steffen@prezzo.dk
Og på telefon efter kl. 15.00 på telefon 53 62 27 79 ( da jeg studerer på universitetet i Odense).

Mvh.
Steffen Petersen
Salg- & Marketings ansvarlig
prezzoshop.dk & Hotdate.nu
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen

Hvor er det med småt? Udover admin gebyr på 500/året og oprettelse, så koster det vel også X antal % af ordrebeløbet?

Kan du sige hvad i har af trafik? Har du/i nogen data på brugerne? Aldersgrupper etc?

Hvilke varegrupper satser i på?

Blot for at sikre at der ikke bliver brugt unødig tid fra begge sider på noget der ikke er en fremtid i :)

Hilsen Morten

Fra Nyborg
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 108
Fra  Adrup-Invest Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Morten. Vi har ikke åbner for webshoppens kunder endnu. Da vi gerne vil have fyldt godt op med varer først.

Hov kan godt se jeg har glemt at skrive at vi kun tager 12,5% (inkl. Moms) for dette. Det var ikke min mening at undlade det !

Som sagt har vi ikke åbnet siden 100% op da vi søger en masse vendors. Men vi får dagligt henvendelser på nogle af vores vare, der "desværre" har fundet siden via Google eller andet. Disse kunder holder vi hen.

Jeg kan ikke give dig nogle konkrete svar på trafikken. Men jeg kan fortælle at vi hovedsageligt beskæftiger os med påklædning og accessories, men alle vare er kærkomne.

Målgruppen er primært kvinder fra start 20'erne til slut 40'erne da vi både har babytøj og kvindetøj osv. Men sekundært ligger mænd i samme alder da vi også har noget iPhone udstyr og mindre gadgets. Men vi har som sagt knap 10.000 nyhedsbrev modtagere fra vores pangdang virksomhed Prezzo.dk som er vores dealsite som vi har lukket lidt ned for, for at fokuserer på prezzoshoppen.

Men skriv endelig en mail til mig hvis der er mere du vil vide.

/Steffen


Fra Nyborg
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 108
Fra  Adrup-Invest Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :
TIL ADMINS !

Jeg er igang med at oprette mig som pluskunde, så hav venligst tålmodighed og lad indlægget stå lidt endnu ! :)

På forhånd tak
Fra Vejle
Tilmeldt 10. Sep 13
Indlæg ialt: 105
Fra  Oliver & Sis Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Lytter med :)

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

No

Leon Olsen:
Lytter med :)

Fra Nyborg
Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor lytte med ? Når du kan blive en del af det ? :)

Og er den "tommel ned" til mig eller til "lytter med" kommentaren ? :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)