Jeg har siden www.exotictrade.dk som jeg synes går lidt langsom med at komme op i bl.a. google, er der nogen der der kan tjekke hvad der kan gøres bedre og evt. fortælle hvilken rækkefølge der først skal rettes så, det kan blive gjort ordentligt seo mæssigt.
Send mig et par søgeord, som du gerne vil ranke på, så skal jeg give en vurdering af faktorer der kan forbedres ... Det bliver dog nok først i aften når stormen er voldsomst :-)
Tak for svar, det hjalp lidt med at få et overblik over hvad der kan gøres bedre, og Laust tak for din grundige rapport, får måske brug for dit tilbud på et tidspunkt, så kontakter dig når det er, skal lige se hvad min seo mand kan lave mere, han har kun været i gang i små 3 mdr. Men det er åbenbart ikke helt galt det han laver :)
Du skal starte med at få styr på alle dine versioner af forsiden. Du kan rydde op i dem, ved at lave 301 redirects, på alle dem som er "kopier" af forsiden.
Tak for svar, det hjalp lidt med at få et overblik over hvad der kan gøres bedre, og Laust tak for din grundige rapport, får måske brug for dit tilbud på et tidspunkt, så kontakter dig når det er, skal lige se hvad min seo mand kan lave mere, han har kun været i gang i små 3 mdr. Men det er åbenbart ikke helt galt det han laver :)
Hej Helle
Det var så lidt :-)
Det din nuværende SEO mand laver virker da som om han har fat i den lange ende af hvad det handler om :-) Men du siger bare til så skal vi nok have et godt tilbud til dig :-)
Mvh
Laust
PS: Emil har i øvrigt naturligvis ret i hans betragtning... Det er en meget vigtig pointe han kommer med og skal fikses ...
Det din nuværende SEO mand laver virker da som om han har fat i den lange ende af hvad det handler om :-) Men du siger bare til så skal vi nok have et godt tilbud til dig :-)
3 måneder var ellers også noget, når man ikke har fået styr på Onpage først. Resten er spildt arbejde. Synes du skal ringe til Laust som det første Mandag morgen.