Nu hvor bodil rammer Danmark idag, og alle er så panikslagne over det! Ville jeg såmænd bare hører hvad de danske iværksættere og virksomheds ejere vil få tiden til at gå med idag, nu hvor der nok ikke er meget udearbejde! ;-)
Jeg selv har en masse på den kommende webshop der skal opdateres, færdiggøres og justeres.
Lad os få en hyggelig stormsnak!
De mest blæsende hilsner, og god jul! Martin Jensen
Jeg er ikke helt sikker på at jeg har forstået hvor slemt stormen bliver. Som jeg har forstået det, bliver den mildere end okt. stormen, men længevarende? Jeg skal have ordnet en masse ting online, så det passer fint med vejret. Dog har jeg planlagt at hente min søn fra børnehave allerede til middag.
Og så er det nok smart at få lagt juletræet ned i gården :-)
Jeg er ikke helt sikker på at jeg har forstået hvor slemt stormen bliver. Som jeg har forstået det, bliver den mildere end okt. stormen, men længevarende? Jeg skal have ordnet en masse ting online, så det passer fint med vejret. Dog har jeg planlagt at hente min søn fra børnehave allerede til middag.
Og så er det nok smart at få lagt juletræet ned i gården :-)
God dag :)
Det skal nok passe meget godt med hvad metereologerne siger. Bare øv for folk der arbejder udenfor i dag og i morgen.
Og husk nu for guds skyld (eller mest jeres egen) hvad der kostede 2 mennesker livet ved sidste storm! Billeder skal der nok blive vist masser af efter stormen! :)