Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tømrerfirma søger erhvervskontakter/netværk

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 4. Dec 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger nogle der formidler tømrearbejde/gulvslibning og nedrivning som projekter. Jeg laver også totalentrepriser. Jeg har et mindre tømrerfirma som har eksisteret i godt 10 år . Siden 2009 har jeg serviceret kongeegen som formidler erhvervsejendomme. Så arbejder jeg en del for Scandlines med vedligehold af havnebygninger og skibe. Jeg vil gerne ud og forøge mit netværk . Det kunne være Arkitekter, ingeniører, viceværter, bygningskonstruktør og byggetekniker Håber nogle kan hjælpe mig med formidling af netværk

Fra Glostrup
Tilmeldt 1. Dec 13
Indlæg ialt: 1
Fra  servicegruppencity Skrevet kl. 22:45

kan du bruge et rengøringsfirma i dit netværk, jeg har 18 års erfaring i branchen og bor i glostrup

du kan kontakte mig på servicegruppen@city.dk

mvh

benny

Fra Solrød Strand
Tilmeldt 9. Dec 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:15

Hej

Hvis du på et tidspunkt skal bruge folk til nogle af de ting du nævnte, skal du være velkommen til at skrive til mig. Jeg er selv i netværk BNI hvor vi hjælper hinanden rigtigt meget og jeg har aldrig haft så travlt før.

Du er også velkommen til at deltage til et af vores morgen møder som holdes hver eneste onsdag 0630.

vi er 60 grupper alene i DK der mødes fysisk og udveklser kontakter hvilket giver alene i vores gruppe en omsætning på 20 mill årligt. ( vi er max 40 pers i hver gruppe)

du kan evt se min hjemmeside og skrive den vej www.jtstaal.dk

Hilsen John

Tilmeldt 25. Jan 11
Skrevet kl. 13:23

Du er også velkommen til at skrive tilbage.

dette netværk jeg er i BNI er yderst effektivt og du er velkommen som gæst 2 gange.

40 forskellige brancher i hver gruppe og aldrig er der nogen der kunne være konkurrenter. det vurderes af ledelsen inden man kan blive medlem.

www.jtstaal.dk

Hilsen John

Tilmeldt 25. Jan 11
Skrevet kl. 13:24

er også velkommen til at skrive tilbage.

dette netværk jeg er i BNI er yderst effektivt og du er velkommen som gæst 2 gange.

40 forskellige brancher i hver gruppe og aldrig er der nogen der kunne være konkurrenter. det vurderes af ledelsen inden man kan blive medlem.

www.jtstaal.dk

Hilsen John

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Sep 07
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 10:07

Hej,

Jeg ejer et ejendomsselskab/en totalentreprenør. Vi bygger kun "vores egne" projekter, altså ting vi selv har tegnet eller ejer. Vi arbejder kun i Gentofte Kommune. Vi har et fast netværk af underentreprenører både danske som udenlandske. De har som bekendt begge deres styrker og svagheder, men den rette kombination giver nogle rigtig fine resultater hvis man kan samarbejde. Så det er et krav.

Én af de ting vi bruger danskere til, er tømrerarbejder herunder montage af døre, gulve, gulvafslibning, køkkenmontage. Alt som kræver øje for detaljen. Desuden også tag, og tagkonstruktioner. Vi har vores kapacitet booket frem til foråret 2015, men mangler en "hustømrer" som evt. sammen med vores fastansatte arbejdsmand kan udføre diverse tømrerarbejder. Vi har overvejet at hyre en tømrer ind fast, men der er lidt for mange "huller" i kalenderen til at det kan svare sig. Vi har brug for at fastholde vores indkøbsvolumen (og avancer) så vi køber/importerer de væsentlige materialer selv, men det afhænger af hvilken aftale man indgår hvordan vi løser det med underentreprenører.

ask_gentofte(snabel-a)yahoo.com

PS: Vi har også et nedrivningsprojekt af en villa som vi er tæt på at signe en kontrakt på, da vi skal bygge nyt i ´14. Det kræver vist specialmaskiner for at kunne løfte denne opgave.

"People can learn to recognize and take advantage of opportunities others don't think exist" --Michael Dell

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Sep 07
Skrevet kl. 10:08

Og John, vi mangler også en smed til at bygge en ståltrappe og nogle gelændere samt nogle bærende konstruktioner osv. Vores "hussmed" som var "næsten-efterlønner" er desværre nu gået 100% på pension, så vi skal til at finde en erstatning for ham.

"People can learn to recognize and take advantage of opportunities others don't think exist" --Michael Dell

Tilmeldt 30. Aug 13
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 10:29

Hej

Har du en email jeg kan kontakte dig på?

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Sep 07
Skrevet kl. 10:41

kontaktinfo tilføjet ovenfor

Tilmeldt 13. Jun 13
Indlæg ialt: 8
Fra  D.K.stilladser Skrevet kl. 19:21

Hej alle her i bloggen.

Jeg har selv et stilladsfirma og hjælper gerne hvis i står og skal bruge stilladser, hejs, lifte eller lign, men vil osse rigtig gerne dele jeres firma navn blandt mine virksomhedskontakter hvis de lige skulle stå og mangle netop det i står for og laver. Syns det er sundt vi spreder vores navn og kan forhåbentlig hjælpe hinanden en dag, har selv brugt det meget i min opstart og hvor har jeg mødt mange gode og dygtige håndværkerskunder den vej.

Så har i lyst må i meget gerne sende mig en mail med navn, nummer og div info så jeg kan komme i kontakt med jer som det forhåbentlig ske.

Godt nytår og god aften.

Mvh.

D.K.S ApS

Stilladser, hejs og lifte

T: 21 79 29 89

M: d.k.stilladser@gmail.com

Marcuz Emil Würtz

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)