Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kapital søges til banebrydende app

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Aug 12
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person

Hej. Jeg har nu i en time siddet på nettet og surfet rundt efter en eller anden form for forum til at finde investorer, men simpelthen ikke kan finde noget. Jeg fandt frem til Amino Kapital, men at skulle til at betale 1300 kroner, for at komme i kontakt med nogle investorer, som alligevel måske ikke er interesseret i din ide, synes jeg er lige lovligt meget. 

Derfor spørger jeg herinde. Hvor kan jeg søges efter en investorer, uden det skal til at koste en formue?

Projektet, er inden for APP branchen.

Det er en app der både kan have interesse inden for det offentlige og det private. APP skal være en form for en erstatning til nøglekortet (NEMID).

Har det nogen interesse, eller ved du hvor jeg kan søge om kapital til dette projekt, må du meget gerne kontakte mig her, eller på Mortadasarheed@gmail.com

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 20:55

Hvis du ikke selv synes din ide er 1300 kroner værd, til at finde en som skal betale resten.

Hvorfor skulle man så , som investor, have lyst til at gå ind i projektet?

^ Det er ikke for at ødelægge din tråd, det er for at finde vise dig hvad andre tænker.

Men finde kapital:

Går ikke ud fra du har snakket med banken om et lån, så det vil jeg foreslå.

Men ellers kunne sådan noget som http://www.booomerang.dk/ måske være en løsning for dig?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47143
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:58

det er meget vanskeligt at skaffe kapital til en ide/projekt. Du skal nok indstille dig på, selv at skaffe penge - bruge den tid der behøves for at være realistisk, men du kan læse lidt her om INVESTOR ANSØGNING og her lidt om alternativet BANK/INVESTOR 

Søg løs, Google også crowdfunding, men du skal ikke bliver overrasket hvis det er rent op ad bakke - alene det at det skal erstatte NemID er jo stort, måske du skulle kontakte dem og høre om de vil ha interesse - det er et meget stort hul at slå for en ny app at skulle erstatte nemID som jeg ser det

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Aug 12
Skrevet kl. 21:01

Kim Vinberg - dicm.dk:

Hvis du ikke selv synes din ide er 1300 kroner værd, til at finde en som skal betale resten.

Hvorfor skulle man så , som investor, have lyst til at gå ind i projektet?

Hej Kim. 

Det jo ikke fordi jeg ikke synes at min ide er 1300 værd, men når man som ung studerende kun lever af SU, så har 1300 en kæmpe betydning.

Tak for linket! :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Aug 12
Skrevet kl. 21:05

Cookie - John Hannover:

alene det at det skal erstatte NemID er jo stort, måske du skulle kontakte dem og høre om de vil ha interesse - det er et meget stort hul at slå for en ny app at skulle erstatte nemID som jeg ser det

Hej John. 

Tak for dit svar. 

Hmm, jeg tror jeg prøver at tage kontakt til dem, og se om de har lyst til samarbejde.

Tak for din besked.

Vh. Mortada

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)