Hej. Jeg har nu i en time siddet på nettet og surfet rundt efter en eller anden form for forum til at finde investorer, men simpelthen ikke kan finde noget. Jeg fandt frem til Amino Kapital, men at skulle til at betale 1300 kroner, for at komme i kontakt med nogle investorer, som alligevel måske ikke er interesseret i din ide, synes jeg er lige lovligt meget. Derfor spørger jeg herinde. Hvor kan jeg søges efter en investorer, uden det skal til at koste en formue? Projektet, er inden for APP branchen. Det er en app der både kan have interesse inden for det offentlige og det private. APP skal være en form for en erstatning til nøglekortet (NEMID). Har det nogen interesse, eller ved du hvor jeg kan søge om kapital til dette projekt, må du meget gerne kontakte mig her, eller på Mortadasarheed@gmail.com |
Hvis du ikke selv synes din ide er 1300 kroner værd, til at finde en som skal betale resten.
Hvorfor skulle man så , som investor, have lyst til at gå ind i projektet?
^ Det er ikke for at ødelægge din tråd, det er for at finde vise dig hvad andre tænker.
Men finde kapital:
Går ikke ud fra du har snakket med banken om et lån, så det vil jeg foreslå.
Men ellers kunne sådan noget som http://www.booomerang.dk/ måske være en løsning for dig?