Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Annoncøren ønsker ikke adwords på produkt, men er dette et alternativ? Affiliate

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Feb 12
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

(Vi snakker om Affiliate)

Jeg har fået snakket frem og tilbage med en annoncør ang. Adwords.  

Det er imod annoncørens regler, at jeg bruger adwords til at sælge hans produkter, hvilket jeg selvfølgelig godt kan se pointen i.

Mit spørgsmål:
- må jeg drive trafik til min ((hjemmeside)), hvorpå produktet findes? Jeg bruger hverken hans produkt eller navn til at få en potentiel køber, jeg har bare drevet trafikken fra google med adwords til min hjemmeside.
Er den ikke god nok?

Mvh Jacob.  

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 20:46

Hvis det er Affiliate og der ikke er nogle helt specielle vilkår ved netop den annoncør burde der ikke være problemer. Adwords til din hjemmeside hvor du ikke bruger annoncørens Brand eller andre navne er mig bekendt ikke noget annoncørerne har noget imod, det er netop en af de ting ideen med affiliates er, altså at tage plads i søgemaskinerne for at tage så stor markedsandel som muligt.

Tilmeldt 5. Feb 12
Skrevet kl. 20:51

Kim Sand Sørensen:
Adwords til din hjemmeside hvor du ikke bruger annoncørens Brand eller andre navne er mig bekendt ikke noget annoncørerne har noget imod

Lige præcis det var de ikke glade for, de ønskede i hvert fald ikke nogen konkurrence. (Forståeligt nok).
- Jeg vil bare ikke risikere noget, så derfor spørger jeg, inden der bliver lagt noget på nettet :-)

Men jeg må bruge adwords lige så tosset som jeg vil på min egen hjemmeside, korrekt?

Tak for svaret! 

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 20:56

Jo det må du helt sikkert, men det er jo affiliate annoncøren der bestemmer om de vil have dig som affiliate, så det kan jo være de blokker dig.

Tilmeldt 5. Feb 12
Skrevet kl. 21:03

Super, tak for det :-)

Fra Helsinge
Tilmeldt 18. Oct 08
Indlæg ialt: 142
Fra  Optimerditfirma.dk Skrevet kl. 21:21

Vi har også nogle partner programmer ude hvor Adwords er no go. Men indtil videre har vi sagt ok til f.eks PPCbing. Jeg ved godt at der ikke er den store volume, men det er en meget nem og "lavt" hængende frugt som evt. kan give dig nogle gode leeds. Mange små bække du ved Smile

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)