|
|
Via nedenstående link kan I tilkendegive jeres eventuelle utilfredshed med tingenes tilstand på nettet med alle mulige tåbelige underskriftsindsamlinger som alligevel ikke rigtigt kan bruges til noget.
Debat
|
|
|
Via nedenstående link kan I tilkendegive jeres eventuelle utilfredshed med tingenes tilstand på nettet med alle mulige tåbelige underskriftsindsamlinger som alligevel ikke rigtigt kan bruges til noget.
|
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
|
|
Jeg tillader mig at citere fra omtalen af kategorien vi skriver i: "Cafe - Her er ordet frit. Her snakker vi om alt andet end iværksætteri." Så hvis du ikke kan tåle lidt modvind på et offentligt forum vil jeg anbefale dig at overveje, hvor du næste gang ønsker at debatere nedskærringerne i det offentlige. Er det til at forstå, knægt?
|
|
|
|
Jeg forstår bare ikke fidusen i at man er glade for at man ikke betaler alt for meget i skat, men brokker sig over at den offentlige service falder. De to ting hænger jo netop ganske fint sammen, de offentlige udgifter stiger i disse år, så selvfølgelig er man nødt til at spare. |
|
|