Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Til borgere i København

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle. Via nedenstående link kan I tilkendegive jeres eventuelle utilfredshed med tingenes tilstand på Københavns Rådhus. http://www.fremtiden.underskrifter.dk
Torben Hammer
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 12:43

Via nedenstående link kan I tilkendegive jeres eventuelle utilfredshed med tingenes tilstand på nettet med alle mulige tåbelige underskriftsindsamlinger som alligevel ikke rigtigt kan bruges til noget.

http://stopunderskrifter.skrivunder.dk/ 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København
Tilmeldt 14. Aug 07
Skrevet kl. 12:54
Hvis du ikke kan bidrage konstruktivt så bland dig uden om. Det der foregår lige nu med nedskæringer på børne- og ungdomsområdet i København kan få vidtrækkende, langsigtede konsekvenser, der ligger uden for din fatteevne. Men det betyder jo ikke, at du skal sabotere andres forsøg på at deltage aktivt i en demokratisk beslutningsproces. Vel knægt!
Torben Hammer
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Skrevet kl. 12:57

Torben Hammer:
Hvis du ikke kan bidrage konstruktivt så bland dig uden om. Det der foregår lige nu med nedskæringer på børne- og ungdomsområdet i København kan få vidtrækkende, langsigtede konsekvenser, der ligger uden for din fatteevne. Men det betyder jo ikke, at du skal sabotere andres forsøg på at deltage aktivt i en demokratisk beslutningsproces. Vel knægt!

Jeg tillader mig at citere fra omtalen af kategorien vi skriver i: "Cafe - Her er ordet frit. Her snakker vi om alt andet end iværksætteri."

Så hvis du ikke kan tåle lidt modvind på et offentligt forum vil jeg anbefale dig at overveje, hvor du næste gang ønsker at debatere nedskærringerne i det offentlige.

Er det til at forstå, knægt? Wink 

Fra København
Tilmeldt 14. Aug 07
Skrevet kl. 13:02
Modvind, der forholder sig til emnet, er helt ok. Men modvind for modvindens skyld i et forum, hvor ordet netop er frit, giver ingen mening.
Torben Hammer
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Skrevet kl. 13:07

Jeg forstår bare ikke fidusen i at man er glade for at man ikke betaler alt for meget i skat, men brokker sig over at den offentlige service falder.

De to ting hænger jo netop ganske fint sammen, de offentlige udgifter stiger i disse år, så selvfølgelig er man nødt til at spare.

Hvis man så har et problem med nedskæringerne, må man overveje hvor man sætter sit kryds til næste valg så man kan komme til at betale noget mere i skat, eller alternativt sørge for at finiancere nogle af udgifterne via brugerbetaling, hvilket er den model jeg selv vil foretrække.

Fra København
Tilmeldt 14. Aug 07
Skrevet kl. 13:43
Jeg skal nok overveje, hvor jeg sætter mit kryds... ;-)
Torben Hammer
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)