Da freelanceren ikke har givet nogle henvendelser søger jeg nu hér.
Beskrivelse af opgave:
Hej. Vi har gang i nogle nye designs (babytøj/tilbehør som hagesmækker, suttesnore o.l.) som vi har grovtegningerne på, men som vi ikke selv kan færdiggøre til færdige produkt samples/prototyper, så det ser professionelt ud.
Derfor søger vi en erfaren syerske/designer til en opgave. Opgaven ser således ud:
Vi skal lave en hagesmæk i forskellige designs men ét mønster. Vi laver grov tegninger og farvelægger disse. Du laver en prototype udfra informationerne og står selv for at sammensætte komponenterne eks. mønstre og tilbehør som babytrykknapper o.l. Når vi har set prototypen, og lavet de rettelser der måtte være førend den færdige udgave er lavet, godkender vi arbejdet.
Hvert design af hagesmæk gives der et bud på ELLER giv gerne et bud på hele opgaven med de 6 designs.
Vi vil helst have en der bor i nærheden af Herlev eller Kbh. så vi kan stikke hovederne sammen når styles skal rettes o.l.
Af udstyr skal du minimum have god symaskine samt evt. overlocker, men dette er ikke et krav.
Du kan arbejde hurtigt og selvstændigt udfra beskrivelser, tegninger, kontakt via skype o.l. (hvis ikke du bor i nærheden af Herlev-Kbh).
=)
Giv os et bud i en privat besked på hvad du synes denne opgave skal koste. Vi hører gerne fra nogen der måtte have alternative metoder.
Hej, er det muligt at se skitser eller billeder af ideén? jeg er god til at sy, men vil gerne vide lidt mere om designet og materialet, der skal arbejdes med. Jeg bor i Hornbæk og har både overlocker og symaskine.
Ja du kan sagtens se de produkter der skal laves, men det er jo blot en hagesmæk. Selve designs med dyremotiver skal syes på efterfølgende og klippes ud efter tegninger.
Hvilken baggrund har du med syning?
Vi kan evt. mødes til en snak, eller tage den over telefonen, så vi kan aftale nærmere?
Send en privat besked med navn, eller ring til mig når du har tid, gerne snarest muligt. Tlf. finder du på hjemmesiden herunder.