Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting i USA

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Østerbro, København
Tilmeldt 7. Jun 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lucas.

Er du ekspert på området? Jeg tænker mere, om jeg kan få lov til, at stille dig et par spørgsmål.

Når jeg kører en test på sitet siger den:

Too bad, your website is using inline styles.

Too bad, your website has too many CSS files (more than 4).

Too bad, your website has too many JavaScript files (more than 7)

Too bad, your website does not take advantage of gzip.

Hvad kan jeg gøre ved dette? Kan det afhjælpes ved plugins? Bør jeg købe mig til noget hjælp?

Mvh.

Anders

Stifter af Founderdocs - Lav en ejeraftale

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 15:47

Nu hvor du kører WordPress, vil WP Engine være et oplagt valg. De yder pisse-god service, og har gode oppe- og svartider. Jeg bruger dem til blucher-media.dk (deres London-server), men for dig vil de amerikanske servere selvfølgelig være mere oplagte. 

- Emil

Fra Østerbro, København
Tilmeldt 7. Jun 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 16:44

Hej Emil. 

Mange tak for dit svar. Det kigger jeg på med det samme. 

Jeg har netop siddet og læst et indlæg, hvor du giver nogle råd om Siteliner. Meget brugbart - Mange tak!

Er spørgsmål til en hård IT mand som dig: Siteliner fortæller mig at jeg har et "broken link" på alle mine sider. Det har jeg så fundet ud af, at det er min author profil. Hvordan kan jeg fikse dette, så det ikke viser en 404? Link her og prøv at klik på min author "Anders Hasselstrøm" 

Kan du se hvad der kører galt her?

Mvh.

Anders

Stifter af Founderdocs - Lav en ejeraftale

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 16:54

Lucas - Hosting4Real:
Hvis jeg skulle hoste noget i US, ville jeg nok gøre det ved http://www.inmotionhosting.com/ 

Jeg har et par domæner og websites kørende hos inmotion hosting, og jeg synes ofte at det er langsomt, og at deres support er ringe. Jeg har vel brugt dem i 6-7 år, og bruger deres business webhotel. Og af en eller anden grund registreres domæner hos en partner i Australien (havde engang så store problemer med at flytte et domæne, at jeg opgav og købte et nyt domæne).

Mvh Carsten

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 00:33

Carsten Jacobsen:

Lucas - Hosting4Real:
Hvis jeg skulle hoste noget i US, ville jeg nok gøre det ved http://www.inmotionhosting.com/ 

Jeg har et par domæner og websites kørende hos inmotion hosting, og jeg synes ofte at det er langsomt, og at deres support er ringe. Jeg har vel brugt dem i 6-7 år, og bruger deres business webhotel. Og af en eller anden grund registreres domæner hos en partner i Australien (havde engang så store problemer med at flytte et domæne, at jeg opgav og købte et nyt domæne).

Mvh Carsten

Hmm I see, kender en del der har sider der, som køre udemærket, dog ved jeg intet om deres support overhovedet, og deres system administratore ved ihvertfald hvad de laver Big Smile

Udover det, så kender jeg faktisk ikke særlig meget til det amerikanske marked, udover WPEngine, ipage, iweb, liquidweb, peer1, og interserver.net

Peer1, var dem der hostede youtube.com før i tiden, og de hoster idag wordpress.com's infrastruktur.

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 01:13

Hasselstrom:

Jeg har netop siddet og læst et indlæg, hvor du giver nogle råd om Siteliner. Meget brugbart - Mange tak!

Er spørgsmål til en hård IT mand som dig: Siteliner fortæller mig at jeg har et "broken link" på alle mine sider. Det har jeg så fundet ud af, at det er min author profil. Hvordan kan jeg fikse dette, så det ikke viser en 404? Link her og prøv at klik på min author "Anders Hasselstrøm" 

Kan du se hvad der kører galt her?

Selv tak da :)

Der kan være et hav af forskellige grunde til at den genererer en 404. Et godt bud er dog at du har krydset "Disable the author archives" af i Yoast (under /wp-admin/admin.php?page=wpseo_titles#top#archives ).

- Emil

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 08:22

Hasselstrom:

Hej Lucas.

Er du ekspert på området? Jeg tænker mere, om jeg kan få lov til, at stille dig et par spørgsmål.

Når jeg kører en test på sitet siger den:

Too bad, your website is using inline styles.

Too bad, your website has too many CSS files (more than 4).

Too bad, your website has too many JavaScript files (more than 7)

Too bad, your website does not take advantage of gzip.

- Too bad your website is using inline styles

Når man snakker omkring performance, er eksemplet ovenfor, ofte et problem, nogle smider en masse css (eller javascript), inline i deres sider, og ikke i eksterne filer, dette gør at denne kode ikke kan gemmes af browseren, hvilket øger loading tiden.

På den anden side, kan det fra tid til anden anbefales at lave dem inline, det kommer an på størrelsen af koden, da man skal beregne at et request tager ekstra tid.

- Too bad, your website has too many CSS files (more than 4).

Du har for mange css filer, oftest grundet af plugins har deres egen css fil, og nogle tema'er har måske 30.

Der findes plugins som wp-minify, W3 total cache, der kan minify dem, men dette skal testes grundigt, da minify og combining af scripts kan ødelægge et eller andet (Har set utallige eksempler på det).

- Too bad, your website has too many JavaScript files (more than 7)

Samme her som ovenfor :)

- Too bad, your website does not take advantage of gzip.

De fleste browsere idag supporter gzip compression, dette er egentligt at pakke dataen ned i en 'zip' fil, som fylder noget mindre, den algoritme der bliver brugt hedder gzip, og fylder oftest langt mindre end zip filer (kommer an på indholdet).

De fleste hosts understøtter også gzip compression af dine sider, det det egentligt gør, er at få din side til at fylde mindre, det spare dig for en masse trafik, og oftest en god slat i loading tid.

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Tilmeldt 22. Sep 08
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 16:01

Jeg kan anbefale denne host hvis det absolut skal ligge i USA:

http://www.fused.com/

Jeg har selv brugt dem før. Aldrig haft problemer.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)