Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal vi lave et seperat P-nummer?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Nov 13
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg driver virksomhed med min far i et I/S vi har oprettet for nogle år tilbage.

Vi arbejder hver især hjemmefra 2 forskellige steder i landet.

Der er tilknyttet 2 forskellige brancher til virksomheden:

- Udlejning af ferieboliger 
 - It konsultation

Min far tager sig af udlejning af ferieboliger, og jeg tager mig af it-delen. Vi hjælper naturligvis hinanden med vores respektive arbejdsområder.

Mange vil måske spørge, hvorfor vi ikke bare laver 2 virksomheder til os hver især, og svaret er at vi gerne vil drive hele forretningen som et familieforetagende og vi hjælper hinanden på rigtig mange områder.

Vores firmanavn hedder bare "(vores familienavn) gruppen I/S" vi har rigtig gerne ville oprette bi-navne, men det er jo desværre ikke muligt i et I/S. Men mit spørgsmål er derfor nu: Skal vi oprette et ekstra P-nummer? Virksomheden står registreret på min fars adresse lige nu, men idet der også sker produktion fra min adresse, skal vi så oprette et nyt P nummer til min adresse?

Tilmeldt 4. Nov 13
Skrevet kl. 12:07

Håber der er nogen der kan hjælpe mig med at besvare dette spørgsmål, har læst en del om p-numre men kan stadig ikke selv afgøre om det er det rigtige eller forkerte at gøre. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47145
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:06

Ja jeg vil mene I skal ha to P numre da i driver aktivitet fra to forskellige adresser og tilmed her to forskellige brancher - samme CVR to P numre ville være korrekt, men ellers ring selskabsstyrelsen

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 4. Nov 13
Skrevet kl. 14:01

Cookie - John Hannover:

Ja jeg vil mene I skal ha to P numre da i driver aktivitet fra to forskellige adresser og tilmed her to forskellige brancher - samme CVR to P numre ville være korrekt, men ellers ring selskabsstyrelsen

Ok - tak. Jeg blev blot forvirret af en tekst jeg læste hvor der stod at man kun skal oprette ekstra P-nummer, hvis der er "ansatte" på den anden adresse. Men idét vi jo bare er os 2 i firmaet, ville jeg stadig gå ud fra at vi skal have 2 p-numre.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)