Hej Amino jeg vil høre om nogen herinde, kender steder der søger, eller selv står og skal ansætte/udskifte en elev, her i det nye år 2014?, da jeg er blevet optaget på Aarhus tech mediegrafiske linje, med start fra. d. 6 jan. hvor grundforløbet starter Jeg er 29 år, og har arbejdet med en del pædagogiske job, samtidig med jeg har haft mit eget lille enkeltmands "virksomhed", hvor jeg har løst opgaver for en kunder i grafisk forstand.
Nu er jeg så kommet dertil, hvor jeg ønsker at få en uddannelse, for noget jeg før har haft som hobby, da jeg ser det som min personlige drømmeuddannelse.
Er fysisk aktiv, med fodbold, crossfit og alm. styrketræning. Hvilket jeg mener også hjælper mig til at kunne "sidde stille" foran en computer og tænke kreativt.
Jeg har vedhæftet den ansøgning, jeg sendte skolen i forb. med min optagelse. Teksten er overstreget, da den ikke er så relevant i denne sammenhæng. Det er en jpg fil, der skulle gi' et godt indtryk af hvad jeg har lavet og kan indtil videre.
hvis i er blevet interesseret, og vil se lidt mere om hvem jeg er, er her mine links til de sociale medier.
Linkedin.com : Martin Rahr - martinrahr@gmail.com
|
Mediegrafisk elevplads, søges.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)