Hej til alle jer gode Aminoer! |
Hej Omar
Det kommer meget an på præsis hvad du vil have, hvilke enheder du taler om, hvad der er af andre funktioner og hvilken kvalitet du forventer.
Hej til alle jer gode Aminoer! |
Hej Omar Det kommer meget an på præsis hvad du vil have, hvilke enheder du taler om, hvad der er af andre funktioner og hvilken kvalitet du forventer. |
Prøv en gratis personlighedstest på coreprofile.com
Kan de fleste webshop systemer ik sættes op til at sende en email når der kommer en order? Og så kan man vel sætte en mail klient op på alle de enheder som skal have denne funktion. Det burde ik koste det store og lave, og du behøver ik en programmør til at sætte det op for dig. |
Hvad menes der med "flere enheder"? |
PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer
Lad os nu sige, at jeg havde 30 fysiske butikker, der sælger tøj og alle butikkernes varer er samlet i én webshop. |
Det er en noget speciel opgave -jeg tror ikke der findes et system som kan det du efterspørger out of the box. |
PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer
Det ønsker ska foregå automatiskt, kunden køber en vare, han vælger om han vil afhente den i butik, der tjekkes om varen findes i butiken. han har i forvejen valgt den nærmeste butik. Findes varen ikke aktuell butik, kan han få en sms når varen er på lager. Vælger han at få varen tilsendt med posten, så bliver det bare sendt fra webshopens lager. |
hej Omar, Løsningen er ikke så simpel som den lyder, som nævnt tidligere kræver det total indblik i alle forretninger kassesystemer, det kan gøres nemt hvis det er det samme kassesystem alle sammen har, men alternativet er du skal lave en konvertering på hver enkel. Såfremt de eksempelvis bruger den samme kasseløsning kunne en webshop integration nemt laves, så jeg ville skyde på 1 uges arbejde max såfremt der er API på både kassesystemet og webshop. Fed idé i øvrigt. //Søren |
-- Man kan hvad man vil!