Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster en programmører?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Nyborg
Tilmeldt 19. Oct 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Firmakal Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej til alle jer gode Aminoer!

Jeg har noget, som jeg håber i vil hjælpe med: 

Er der nogle, som kender en programmører, der kan udvikle et ordre-system, hvor ordrerne kan sendes ud til flere enheder, så snart den bliver modtaget via en web shop. Og hvad vil i tro den vil koste? Smile

Vh. 
Omar 

Fra Søborg
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 01:50

Hej Omar

Det kommer meget an på præsis hvad du vil have, hvilke enheder du taler om, hvad der er af andre funktioner og hvilken kvalitet du forventer.

Prøv en gratis personlighedstest på coreprofile.com

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 07:41

Kan de fleste webshop systemer ik sættes op til at sende en email når der kommer en order? Og så kan man vel sætte en mail klient op på alle de enheder som skal have denne funktion. Det burde ik koste det store og lave, og du behøver ik en programmør til at sætte det op for dig.

Jeg ved thorborg havde sådan en mail sat op i et af sine tidligere projekter, og hver gang der kom en mail, afspillede computeren lyden af et kasse apparart.

Det tror jeg iøvrigt er en god energi booster.

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 08:00

Hvad menes der med "flere enheder"?

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Nyborg
Tilmeldt 19. Oct 13
Fra  Firmakal Skrevet kl. 15:25

Lad os nu sige, at jeg havde 30 fysiske butikker, der sælger tøj  og alle butikkernes varer er samlet i én webshop.

Hvergang kunden køber noget fra webshoppen, skal alle de 30 butikker få besked om det. Udover det, skal det også kunne lade sig gøre for systemet, at fravælge butikker, der ikke har flere af den ønksede varer tilbage på deres lager. 

Sidst men ikke mindst, skal der være en funktion, der gør, at den første fysiske butik, der godkender ordren først får den,  og de resterende 29 ud af 30 ikke får den, så snart den er blevet godkendt af én af butikkerne. 

vh.
Omar  

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 08:10

Det er en noget speciel opgave -jeg tror ikke der findes et system som kan det du efterspørger out of the box.

Selve det at lave en webshop hvor backenden er baseret på et slags 'først til mølle' koncept er relativt simpelt.

Der hvor jeg ser nogle issues er hvor du gerne vil have beholdningen synroniseret på tværs af butikkerne som så skal være med til at repræsentere noget af funktionaliteten på webshoppen. Der skal du jo nok enten have tillid til at butikkerne holder løsningen ajour eller også skal du have udviklet en integration mellem kassesystemet og din webshop.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 09:30
Er det ikke meningen at de ansatte ska sælge og ikke kun accepter ordre?

Det ønsker ska foregå automatiskt, kunden køber en vare, han vælger om han vil afhente den i butik, der tjekkes om varen findes i butiken. han har i forvejen valgt den nærmeste butik.
Findes varen ikke aktuell butik, kan han få en sms når varen er på lager.

Vælger han at få varen tilsendt med posten, så bliver det bare sendt fra webshopens lager.

Fra Nyborg
Tilmeldt 19. Oct 13
Fra  Firmakal Skrevet kl. 17:05

Hej Dan!

Tak fordi du gad at tage dig tid, til at svare – også jer andre :-) 

Jeg ved godt, at det er lidt svært og svare på, men hvor meget tror du, at det nederste du skrev, vil komme til at koste. 

Vh.
Omar

Fra København
Tilmeldt 25. Feb 07
Indlæg ialt: 103
Fra  Agoo Skrevet kl. 18:48

hej Omar,

Løsningen er ikke så simpel som den lyder, som nævnt tidligere kræver det total indblik i alle forretninger kassesystemer, det kan gøres nemt hvis det er det samme kassesystem alle sammen har, men alternativet er du skal lave en konvertering på hver enkel.

Såfremt de eksempelvis bruger den samme kasseløsning kunne en webshop integration nemt laves, så jeg ville skyde på 1 uges arbejde max såfremt der er API på både kassesystemet og webshop.

Fed idé i øvrigt.

//Søren

-- Man kan hvad man vil!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)