Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen Aminoer der besøgte Wonderpizza's Iværk-stand i Forum

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 07
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

vi har været igennem en, synes vi selv, meget vellykket Iværk-messe.

Formålet med vores deltagelse i Iværk-messen, var at gøre folk opmærksomme på at Wonderpizza-automaten fandtes og se deres reaktion på både automaten og smagen på pizzaerne. Hvis vi så fik nogle aftaler på plads, ville det være et plus, men som sagt var det ikke formålet med messe-deltagelsen. Der var en del der viste deres interesse og ønskede et møde, vi håber disse møder fører til endelige aftaler.

På grund af travlhed, fik vi desværre ikke gjort Aminoerne opmærksomme på, at de var velkommen til at besøge vores stand 810, opleve Wonderpizza-automaten "live" og smage vores pizzaer.

Vi håber, på trods af vores manglende opmærksom, at der var nogen Aminoer der kom forbi vores stand.

Vi vil meget gerne have responds fra disse Aminoer, alle kritik er velkomne også negative.
Der er ikke noget specielt vi ønsker kritik om, men det kunne evt. være, hvad I synes om måden vi præsenterede Wonderpizza-automaten på, eller smagen på pizzaerne, om I synes vi manglede noget, om vi solgte "varen" osv.

På det personlige plan, fik jeg desværre ikke tid til at lytte til nogle foredrag, som jeg ellers havde planlagt, jeg havde ellers glædet mig til at høre Martin og Mikkel. Da der var ret stor opmærksomhed omkring vores stand, alle kan åbenbart lide gratis pizzaer :-)

Vi ser frem til at læse jeres negative og positive kritik.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 00:29

Jeg besøgte jeres stand med min familie og fik en pizza og jeg var overrasket over den gode kvalitet. Hvis der stod sådan en svend på SPAMfighter, så ville jeg trage et kilo på om ugen :-)

Dbh Martin

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 07:50

Der var ihvertfald snak om at der burde stå sådan en ved Hovedbanegården og Busterminalen når man står kl 2 lørdag nat og venter på at komme hjem :-)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 07
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 22:01

Hej Martin, jeg er glad for du og din familie syntes at kvaliteten var god, vi stiller også ret høje krav til vores leverandører.

Vi er ret nye, så vi ved endnu ikke om konceptet er rentabelt. Hvis forretningen går godt, kunne det komme på tale om at opstille en maskine på SpamFighter gratis :-) Men nu må vi først se hvordan det går med forretningen.

Til Jesper, det er en del af planen at opstille ved hovedbanegården. Derudover har vi forespurgt Københavns Kommune om at opstille på offentlige veje/pladser, men i første omgang ser det ud til at det ikke kan lade sig gøre. Så indtil videre vil det ikke være muligt at opleve Wonderpizza ved Busterminalen på Rådhuspladsen eller lignende offentlige pladser.

mvh

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)