|
Hej Aminoer, vi har været igennem en, synes vi selv, meget vellykket Iværk-messe. Formålet med vores deltagelse i Iværk-messen, var at gøre folk opmærksomme på at Wonderpizza-automaten fandtes og se deres reaktion på både automaten og smagen på pizzaerne. Hvis vi så fik nogle aftaler på plads, ville det være et plus, men som sagt var det ikke formålet med messe-deltagelsen. Der var en del der viste deres interesse og ønskede et møde, vi håber disse møder fører til endelige aftaler. På grund af travlhed, fik vi desværre ikke gjort Aminoerne opmærksomme på, at de var velkommen til at besøge vores stand 810, opleve Wonderpizza-automaten "live" og smage vores pizzaer. Vi håber, på trods af vores manglende opmærksom, at der var nogen Aminoer der kom forbi vores stand. Vi vil meget gerne have responds fra disse Aminoer, alle kritik er velkomne også negative.
|
Jeg besøgte jeres stand med min familie og fik en pizza og jeg var overrasket over den gode kvalitet. Hvis der stod sådan en svend på SPAMfighter, så ville jeg trage et kilo på om ugen :-)
Dbh Martin
Bliv gratis medlem