Hejsa! Vi er i luften med www.kaffedeal.dk siden ultimo oktober, og vi kører på en Magentoplatform. Vi ranker meget lavt på Google, selvom siden skulle være indekseret første gang for et godt stykke tid siden. Hvor skal kræfterne mon lægges? - er der problemer med Duplicate Content, der skal løses? Hvis vi søger på en bestemt tekststreng på google, så kommer der flere hits frem, det er formodentlig ikke en god ting? Hvordan får vi det fjernet? Er det noget man kan købe sig fra via et plugin til Magento, eller skal vi i gang med "rugbrødsmetoden" for at fjerne de hits, vi ikke ønsker? - skal vi kaste en masse energi i linkbuilding? - eller skal vi optimere endnu mere på title tags, meta-beskrivelser og tekster? Hvad kommer først? Gode råd modtages med kyshånd! |
Hej.
Jeg ville helt klart sørge for at optimere så meget på siden som overhovedet muligt først.
Title
Beskrivelser
Brød tekst.
Dernæst ville jeg kaste mig over selve den eksterne linkbuilding.
Tror også jeres marked ville gøre sig godt på eks. Facebook, da alle kan forholde sig til billig kaffe ;)
Derudover synes jeg i skal kigge "ALVORLIGT" på jeres load tid på siden, da hverken brugere eller Google kan lide en lang load tid.
Kan selvfølgelig være at det er et tilfælde, at den er langsom lige nu.
Held og lykke med shoppen fremover :)
Dbh.