Hej.. Jeg har lige et lille problem, som jeg godt kunne tænke mig et svar på inden jeg går i gang med at redigere det. I den gamle version prestashop 1.5.6 var det sådan at vær gang man skulle oversætte inpotere et sprog eller ligne så kig ens side ned, og man skulle så ind og slette SetEnv filen i htaccess-filen. så kom det hele op igen og man havde fået lavet det man skulle lave, det gjorde den vær gang. det var en fejl. den skrev dette når man kom op på siden.: Internal Server by safesaver" in_hdr="">Error Nåh nu har jeg så det nye prestashop 1.5.6.1 og der ville jeg oversætte til dansk, nu gør den så det at der bare kommer to flag op på siden, så tænkte jeg at det måske var samme fejl og den setenv sætning skulle slettes, men den står der ikke når jeg går ind og kigger. Jeg har ikke lyst til at prøve igen, før jeg ved hvad jeg skal gå ind på og slette og hvilken ligne det jeg skal slette. jeg er hostet igennem meebox har snakket med dem, men de siger det ikke har noget med dem at gøre, så det ved de desværre ikke! er der en der har prøvet det samme, og som har en løsning på dette? og grunden til jeg ikke har insat en manuel prestashop i 1.5.5 eller noget, virker mit tema ikke optimalt. PS! du må meget gerne flytte mit indlæg til et relevant sted, hvis du har det. :) Jeg kunne simpelhen ikke finde noget hvor der stod programør eller sådan noget.. |
Slet ikke nogle der kan hjælpe?? :-)