nej jeg mener desværre ikke CVS import o.l. er klar
Det skal så lige siges at det er ofte et generelt problem at importere på tværs af programmer, da kontoplaner jo ikke er ens og så duer import ikke uden man retter en hulens masse til. Jeg kan jo sagtens importere i MIT regnskabsprogram men ville aldrig rode med at importere fra et bogføringsprogram med anden kontoplan (+ jeg har jo lavet om så min plan passer os som fod i hose)
Du hænger på enten at lægge bilagene over (taler vi et par hundrede poster og du printer posteringsjournal fra BB kan det vel gøres på mindre end et par timer) - eller afslutte BB per en dato og ha to regnskaber at lægge sammen for 2013 hvad jeg ikke gad med så kort del af året tilbage.
At indtaste åbningsbalance 1/1-2014 vil være smal sag, så jeg ville vente til årsskiftet. Jeg ville nok starte med at bogføre parallelt så du tester dinero i december, og ser at den dækker dine behov som ønsket
vh John H
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Ja vent til årsskiftet, der tager det maks halv times tid, + indtast af produkter etc.
Hvis du vil køre bilag i skyen, får du december gratis, hvis du købet et års abb. og som Amino Plus'er får du 300 kr. rabat og slipper så med 864 kr. for et år. Men du kan også bare vælge at bruge den gratis version til du har omsat 1 millioner kroner.
Ja vent til årsskiftet, der tager det maks halv times tid, + indtast af produkter etc.
Hvis du vil køre bilag i skyen, får du december gratis, hvis du købet et års abb. og som Amino Plus'er får du 300 kr. rabat og slipper så med 864 kr. for et år. Men du kan også bare vælge at bruge den gratis version til du har omsat 1 millioner kroner.
De bedste hilsner
Martin
Hej Martin
Tak for det :) Jeg tager i første omgang den gratis version til 1.000.000 er nået ;-).