Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvis det var dig - ville du så købe det?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 8. Aug 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer! 

Vi har lavet en salgsside, som vi gerne vil have Jeres feedback på. 

Vi er interesseret i at vide om … 

- Du forstår hvad vi sælger? 

- Om du kunne være interesseret i at købe produktet?

- Hvis ja, hvorfor?

- Om du ikke er interesseret i købe produktet?

- Hvis nej, hvorfor?

Du finder salgssiden her: 

http://www.succesportalen.dk/ivaerksaetter-kurser/

Jeg vil sætte pris på enhver feedback, som jeg kan få. 

Vi snakkes ved i kommentarerne lige nedenfor.

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 17:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Efter 40 år som succesfuld iværksætter laver du nu dette af ren godhjertethed..? - Altså, jeg mener.. i forhold til 40 års succefuld iværksætteri har du vel andre og mere rentable aktiver at kaste dig over?

Beklager hvis jeg virker lidt negativ, men finder generelt denne slags sider utroværdige, og som svar på et af dine spørgsmål så ville jeg have forladt siden ca. et millisekund efter jeg landede på den.

Tilmeldt 8. Aug 12
Skrevet kl. 17:37

Hej Rasmus. 

Tak for din feedback.

Det er meget interessant det, som du skriver.

Hvis du kan vil - du så uddybe lidt mere om hvorfor du synes siden er utroværdig? 

Især hvad der ligger bag: "mere rentable aktiver at kaste dig over"

Det ville jeg sætte stor pris på. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Dec 11
Indlæg ialt: 50
Fra  lukket her Skrevet kl. 17:38

Du har solgt kød, men det fremgår slet ikke af hverken design, eller de ting du prøver at sælge.

For at spørge flabet: Kan du så fortælle mig hvordan jeg sælger service-designs eller udvikler den smarte by med din baggrund?

Hvorfor sigter du så bredt? Hvis du har den succes og viden indenfor slagter-feltet, så forstår jeg ikke hvorfor du ikke målretter din indsats unge slagterlærlinge osv.

Det hele virker desværre lidt rodet.

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 17:46

Nu har jeg som sådan ikke den store ide om hvad der er af indtjeningspotentiale i at holde foredrag om iværksætteri, men det slår mig bare at det ikke kan være noget der rent økonomisk kan batte særlig meget i forhold til 40 års success som iværksætter.. med mindre altså at du reelt ikke havde særlig stor success de 40 år.

Det er lidt ligesom de sider der tjener småpenge på at love en et kursus hvor du kan tjene flere tusinde om dagen online på en halv times arbejde.. Hvis det er så smart, hvorfor gør de så ikke selv det i stedet for at jagte småpenge??

Tilmeldt 8. Aug 12
Skrevet kl. 17:46

Hej Karlsen. 

Du har næsten ret.

Jeg har solgt krydderier.  

I 39 år endda. 

Men det gør jeg ikke mere. Overhovedet ikke. 

Jeg har skiftet branche. Så det vil en ting. 

Og for at svare på dit spørgsmål - Nej, det kan jeg ikke. 

Og det er heller ikke den ydelse, som jeg sælger. 

Jeg kan vise dig hvilke fundamentale forretningskompetencer, som du skal have styr på for at lægge et godt solidt fundament i din virksomhed. Det har jeg også beskæftiget mig med - i 9 lande. 

Og grunden til, at jeg ikke sælger viden inden for krydderi/slagerbranchen til f.eks. slagterlærlinge, er simpelthen fordi at jeg har lyst til at lave noget andet. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Dec 11
Indlæg ialt: 50
Fra  lukket her Skrevet kl. 17:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ok. Jeg savner at det bliver personligt. At det bliver konkret. Du bruger alt for mange positive ord, og har ikke rigtigt noget konkret at binde din mange års erfaring op på. 

Hvem har du arbejdet for? Hvad var resultatet af din indsats? Hvad lærte du da du arbejdede hos X? Hvorfor havde de succes? Hvorfor havde de ikke?

Det store spørgsmål er hvorfor jeg som kunde skal vælge dig når alt jeg kan læse på din hjemmeside kunne kopieres direkte over på min hjemmeside, uden at ændre karakter sønderligt? 

Du må have en masse gode historier, konkrete scenarier og lign. som du kan lokke med. Og hvorfor er der ikke et billede af dit hjem? Din idyl? De mål og den personlige succes du selv har opnået? I mine øjne gør det at jeg, om ikke andet, stoler på at det er et menneske i den anden ende, og ikke bare en tilfældig fremmed der vil malke mig for penge online.

Du har en enormt lang side hvor du fortæller din livshistorie, men der kommer slet ikke nogle detaljer på. Det er kvantitativt... "9 lande", "40 år", "Succes" og "Fiasko". Ord, der uden kontekst, ikke rigtigt fortæller nogen historie.

Fra Herning
Tilmeldt 8. Nov 13
Indlæg ialt: 11
Fra  Infopartner Skrevet kl. 19:34

Hejsa,

Hvis du satser på kvalitetsindhold i dit produkt, så ville jeg foreslå at du giver 1. måned gratis, mod at folk registrerer sig med et kreditkort, og efterfølgende skal afmelde sig igen hvis de ikke ønsker at fortsætte.

Det virker ikke overbevisende nok til at jeg ville "teste produktet" og dermed investere et par hundrede kroner i det. Kunne jeg derimod få lov at lugte lidt til det uden at det ville koste mig noget, ja så ville jeg da nok prøve. Hvis produktet virkelig lever op til det lovede, så må man antage at en stor del også vil fortsætte deres abonnement

Venlig hilsen

Michael

Tilmeldt 8. Aug 12
Skrevet kl. 19:50

Tak for din uddybelse. 

Det har jeg noteret. 

Og du har ret - jeg har masser en gode historier, konkrete scenarier og viden omkring hvordan man bygger et forretningsfundament og det kommer nok ikke til udtryk på hjemmesiden. 

Og min intention er naturligvis ikke at ville malke mennesker for penge online. 

Mon vi kender hinanden siden du nævner hvorfor der ikke er et billede af mit hjem og den idyl som jeg er omgivet af. 

Jeg går ud fra at du mener, at et billede ville validere min succes? 

Af person er jeg ganske ydmyg.

Men jeg kan godt se ud fra det som du skriver måske ikke tjener mig godt. 

Tilmeldt 8. Aug 12
Skrevet kl. 19:52

Hejsa, Infopartner. 

Jeg er glad for du nævner det. 

Det er en af de overvejelser, som jeg vil teste af. 

Godt at høre, at det kunne være en afgørende faktor for om du ville købe produktet eller ej.

Har du andre afgørende faktorer som er i spil i købsbeslutningen, som du synes jeg mangler på siden?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)