Jeg er blot 13 år gammel, og jeg søger et arbejde????? Det er næsten umuligt at finde et som 13 årig. Men er der nogen her der ved hvad jeg kan arbejde som. Jeg har tjekket div. sider ud, som ungarbejde og m.m. Jeg er god til website opsætning og grafik. Jeg er også god til at sælge og pakke ting. Også rengøring :(.
Det er inde på de områder jeg søger et job, da jeg skal tjene til min virksomhed jeg senere hen skal have :)
Jeg gik selv med avisen. Røvarbejde, men det giver rygrad, og fornuftige penge.
Som 13-årig tror jeg desværre stadig du er for ung til at arbejde i supermaked - ellers er dette logisk næste skridt.
Hvis du har mulighed, så kontakt nogle lokale (lidt større) virksomheder, der evt. har brug for en post-dreng/oprydder/pedel-type som kan agere human-monkey. Det er tit rigtig sjovt at være i sådanne stillinger, og der kan evt. være en fremtid i det.
Du kan altid lave hjemmesider/grafik for folk - hvis du kan finde kunder! Helt ærligt, så ville jeg ikke gå til en 13-årig, da jeg ville frygte at produktets kvalitet, og den menneske/teknologi og forretningsforståelse en sådan har ikke ville være udviklet nok. Men man skal aldrig sige aldrig.
Ej.. Du er kun 13 år, og det er derfor begrænset, hvad du har af muligheder, så du skal nok ikke sætte for mange krav. Men du kunne måske evt rydde sne for dine naboer osv?
Du har måske kigget på diverse jobbanker efter arbejde, men har du overvejet uopfordrede ansøgninger? Det er ikke altid at butikkerne laver opslag på den slags arbejde - enten fordi de får uopfordrede ansøgninger, ikke står og mangler nogen, eller endnu vigtigere: De vidste ikke de havde brug for en, før de så din ansøgning.
Jeg vil på det kraftigste anbefale at skrive en god ansøgning til de omkringliggende virksomheder, og så ellers sadle op og komme ud og snakke med dem.
Hjemmeside, webshop, vedligeholdelse og support - Toftec sikrer en høj kvalitet på dine webopgaver.
Ja. Det er klart. Jeg vil bare gerne have et job med +50kr i timen :)
Det ville vi vidst alle sammen gerne i den alder, men det kan du altså ikke få. Så i stedet for at spilde tiden, så gør du klogt i at få en eller anden form for erhvervserfaring under bæltet.
Jeg havde i øvrigt også et job som vareopfyldet i Silvan da jeg gik i 8'ende klasse mener jeg, så måske det var et bud.