Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Løsning til bilagshåndtering

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Tårnby
Tilmeldt 25. Apr 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en løsning til håndtering af omkring 500 personers udlæg og rejser. 

Jeg forestiller mig en hjemmeside i enten asp.net, Typo3 eller hosted, hvor brugerne kan uploade bilag og udfylde et skema. Afhængig af udgiftstype/konto sendes udgiften til godkendelse hos en anden bruger. Bogholderiet kan så hente en csv eller excel fil med posteringerne, som kan indlæses til regnskabsprogrammet, der allerede har en indlæsningsfunktion.

Bilagene skal gemmes forsvarligt, og vi skal nemt kunne tage en backup.

Brugerne har hver kun behov for at indsende bilag 2-3 gange årligt, og derfor skal det være nemt at oprette sig. Altså en vildt fremmed person skal blot gå ind på siden, oprette en bruger, uploade bilag, udfylde skemaet, og så får bogholderiet noget nemt at arbejde med.

Tilmeldt 23. Sep 13
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jaydeedk,

Det burde være muligt med Ibistic. 

Hvilket økonomisystem kører du med?

Jeg vil anbefale dig, at ringe på tlf.: 70 26 98 99 (Inventio.IT A/S), hvor du kan få afklaret dine spørgsmål. 

/Rico

C5 2014: regnskabsprogram til iværksættere

Kun 99 kr. pr. md. Læs mere på www.c5online.nu 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 22. Nov 08
Indlæg ialt: 47
Fra  Meteko Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jaydee (Jimmy?)

Jeg er passioneret og professionel TYPO3 udvikler og du skal være velkommen til at kontakte mig ang. sådan et system.

Kontakt mig endelig på soren@meteko.dk eller på 2852 0380

Mvh

Søren

Fra Tårnby
Tilmeldt 25. Apr 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har allerede to muligheder på bordet: Specialudviklet webcode eller et fancy Navision modul med sekscifret årligt abonnement osv. Men de er i situationen ikke særligt attraktive. Selvom de hver har sine fordele.

Det jeg mangler er mellemløsningen: Altså er der ikke nogen, der har lavet en hjemmeside eller app, som kan modtage bilag og oplysninger, og spytte en fil ud i den anden ende? 

vh.

Jimmy

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)