Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad skal sådan en kopimaskine koste?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 217
Fra  Techmaster Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Bjarne Rasmussen:
Det med at en renoveringen forlænger levetiden står til dels for min egen regning, men det er baseret på 40 år med reparation af kopimaskiner/printere.

Ja, jeg har også tjent mange penge igennem årene ved at "lave service" på maskiner fordi kunderne troede det forlængede deres printeres levetid at jeg kom og tørrede støv af en gang om året Wink

Bjarne Rasmussen:
Og kære Brian, jeg tror ikke han vil beholde printeren, for så havde vi jo ikke haft behov for at skrive dette

Det har du nok ret i. folk elsker at købe nye ting Smile Jeg vil bare gerne fortælle ham hvilken værdi han selv kan have ved at beholde printeren, hvis han ellers har et udskrivningsbehov. Jeg er enig i det bliver svært at få ret meget for printeren på brugtmarkedet og netop derfor synes jeg det er værd for ham at overveje en ekstra gang om han ikke selv kunne have gavn af den ret store værdi alle hans forbrugsstoffer repræsenterer.

Det er rigtigt der kan potentielt opstå problemer med reservedele men 999 ud af 1000 af den slags maskiner kører altså bare i en uendelighed, så medmindre maskinen har +500.000 sider på bagen synes jeg ikke der er grund til at være nervøs for den går i stykker lige med det samme.

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jul 10
Indlæg ialt: 36
Fra  Copytec Office Solutions ApS Skrevet kl. 11:25

Brian Bolander Hansen:
Ja, jeg har også tjent mange penge igennem årene ved at "lave service" på maskiner fordi kunderne troede det forlængede deres printeres levetid at jeg kom og tørrede støv af en gang om året Wink
Det vil sige at du har snydt dine kunder? Surprise

Mit sidste argument for maskinens manglende værdi er det faktum at der ikke findes Xerox drivere til Windows 7 og fremefter.

Med venlig hilsen Bjarne Rasmussen
Copytec Office Solutions ApS - www.copytec.dk

Fra Odense
Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 217
Fra  Techmaster Skrevet kl. 11:42

Bjarne Rasmussen:
Det vil sige at du har snydt dine kunder? Surprise

Tjaaa... Nogle sælgere bruger diverse "smarte" udtryk som "teknisk forældet" osv. og får dermed bildt kunderne ind at de f.eks. skal have "renoveret" deres maskiner efter en tidsperiode, selvom maskinen fungerer perfekt. Det skaber en forventning hos kunden om at maskinen ikke bare fortsætter med at virke uden de indimellem får en tekniker til at komme og lave såkaldt service, og ja, det har jeg så gjort når kunderne har bedt om det. Alternativet var en utilfreds kunde der ringede til næste serviceværksted i tlf. bogen og fik dem til at komme istedet. Er det snyd ? ja måske, printerbranchen er en ulden størrelse.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)