Hej folk på Amino.dk
Kan ikke lige finde på mere, men skal nok update i kommentar hvis jeg finder på mere |
Dumper lige :)
Hej folk på Amino.dk
Kan ikke lige finde på mere, men skal nok update i kommentar hvis jeg finder på mere |
Jeg har ikke erfaring med dropshipping, men jeg ville nok lægge fragtprisen ind i produktet og så sælge med fri fragt. På den måde er du dækket ind, hvis nogle kunder bestiller forskellige ting fra to forskellige leverandører.
Det er en stor omkostning at få kodet en side helt fra bunden. Jeg vil foreslå dig, at du starter med et shop-system, der er lige til at gå til. Vi benytter Dandomain, der er rimelig nemt at have med at gøre. Det er dog ikke det billigste af slagsen, så det kommer selvfølgelig an på, hvad dit budget er og hvor meget tid du vil bruge på at sætte det op. |
Få liv på væggen med wallstickers fra NiceWall.dk. Motiver og tekster til ethvert rum i din bolig - eller virksomhed. Se også vores udvalg af emaljeskilte til væggen.
Hej Bjørn, mange tak for din kommentar! |
Hej Andreas, Du kan få lavet en webshop igennem os (Serverfruit) for 100 kroner om måneden. Shoppen sættes op i et meget brugervenligt system. Her er der et eksempel på en webshop, der er sat op i det system vi bruger: WOGG Hvis det kan have interesse, kan du kontakte os på sales@serverfruit.com eller via vores livechat (Serverfruit.com) /Kasper |
Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.
Jeg ville starte med at lytte lytte til http://pottercut.dk/ der kan man lære en del. Se på sites som f.eks. Templatemonster. De har en chat funktion hvor du kan stille alle mulige og umulige spørgsmål. |
NOVA Office - Leverandør af printløsninger
Tlf.: 20771232 Mail: ps@novaoffice.dk
Hej Kasper, har du en webshop som er designet igennem jeres "Serverfruit" som jeg kan se? |
Hej Peter |
Systemet hedder Woocommerce, og webshoppen er bygget i dette system, ja. |
Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.
En tredie ting...hellere starte i dag end i morgen. Du skal ind i en bunke blindgyder. Du kan ligeså godt starte i dag :-) En fjerde... Tænk det måske som gambling - sats ikke hele butikken på en farve... |
NOVA Office - Leverandør af printløsninger
Tlf.: 20771232 Mail: ps@novaoffice.dk