Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af Webshop, hjælp og råd søges

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 1. Dec 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 04:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folk på Amino.dk

Jeg er ny på siden her, og er kommet her til grunden spørgsmål og gode råd!

Jeg vil starte en webshop, og har gået og tænkt over det længe, men har ikke gjort noget i det.
Altså jeg har fundet på et navn, og hvad shoppen skal sælge, og det er blandt andet IT udstyr, og gadgets. Men eftersom jeg ikke har forstand på det her spørger jeg nu jer om hjælp.
Jeg vil drive denne webshop i begyndelsen med Dropshipping.

Hjælp søges

-Hvis jeg har 2 forskellige firmare der dropshipper, og den ene f.eks sælger usb-stick og den anden en gadget, og min kunde vælger begge ting, hvad med fragt så?

-Jeg har ikke selv forstand på HTML og sådan, hvad vil det koste at få kodet en siden, enten er her inde fra, eller måske en side som man nemt kan create sin egen webshop på. Og er der fordele og ulember ved ikke at få den kodet selv, men benytte disse sider hvor du kan lave en webshop på

Kan ikke lige finde på mere, men skal nok update i kommentar  hvis jeg finder på mere 

Tilmeldt 1. Dec 13
Skrevet kl. 15:37
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Dumper lige :)

Fra Fredericia
Tilmeldt 24. Oct 13
Indlæg ialt: 112
Fra  NiceWall.dk Skrevet kl. 15:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

AndreasUdby:
Hvis jeg har 2 forskellige firmare der dropshipper, og den ene f.eks sælger usb-stick og den anden en gadget, og min kunde vælger begge ting, hvad med fragt så?

Jeg har ikke erfaring med dropshipping, men jeg ville nok lægge fragtprisen ind i produktet og så sælge med fri fragt. På den måde er du dækket ind, hvis nogle kunder bestiller forskellige ting fra to forskellige leverandører.

AndreasUdby:
Jeg har ikke selv forstand på HTML og sådan, hvad vil det koste at få kodet en siden, enten er her inde fra, eller måske en side som man nemt kan create sin egen webshop på. Og er der fordele og ulember ved ikke at få den kodet selv, men benytte disse sider hvor du kan lave en webshop på

Det er en stor omkostning at få kodet en side helt fra bunden. Jeg vil foreslå dig, at du starter med et shop-system, der er lige til at gå til. Vi benytter Dandomain, der er rimelig nemt at have med at gøre. Det er dog ikke det billigste af slagsen, så det kommer selvfølgelig an på, hvad dit budget er og hvor meget tid du vil bruge på at sætte det op.

Få liv på væggen med wallstickers fra NiceWall.dk. Motiver og tekster til ethvert rum i din bolig - eller virksomhed. Se også vores udvalg af emaljeskilte til væggen.

Tilmeldt 1. Dec 13
Skrevet kl. 18:16

Hej Bjørn, mange tak for din kommentar!

Jeg har lige kigget på Dandomain, og deres priser burde være til at overkomme, og vel ikke værst hvis der først kommer gang i din shop.
Må jeg kontakte dig om råd, om spørgsmål? 

Andreas 

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 19:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Andreas,

Du kan få lavet en webshop igennem os (Serverfruit) for 100 kroner om måneden. Shoppen sættes op i et meget brugervenligt system.

Her er der et eksempel på en webshop, der er sat op i det system vi bruger: WOGG

Hvis det kan have interesse, kan du kontakte os på sales@serverfruit.com eller via vores livechat (Serverfruit.com)

/Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Fra Risskov
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 42
Fra  NOVA Office Skrevet kl. 19:28

Jeg ville starte med at lytte lytte til http://pottercut.dk/ der kan man lære en del. Se på sites som f.eks. Templatemonster. De har en chat funktion hvor du kan stille alle mulige og umulige spørgsmål.

NOVA Office - Leverandør af printløsninger
Tlf.: 20771232 Mail: ps@novaoffice.dk

Tilmeldt 1. Dec 13
Skrevet kl. 19:59

Hej Kasper, har du en webshop som er designet igennem jeres "Serverfruit" som jeg kan se?

Tilmeldt 1. Dec 13
Skrevet kl. 20:00

Hej Peter

Tusinde tak, kigger nærmere :-) 

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 20:03

Systemet hedder Woocommerce, og webshoppen er bygget i dette system, ja.

/Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Fra Risskov
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 42
Fra  NOVA Office Skrevet kl. 20:52

En tredie ting...hellere starte i dag end i morgen. Du skal ind i en bunke blindgyder. Du kan ligeså godt starte i dag :-) En fjerde... Tænk det måske som gambling - sats ikke hele butikken på en farve...

NOVA Office - Leverandør af printløsninger
Tlf.: 20771232 Mail: ps@novaoffice.dk

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)