Hej Allesammen Baggrund for ideen: Jeg har oplevet at mange af de penge som bliver doneret til fattige lande/områder, ikke helt når frem grundet korruption. Disse hændelser er hyppigst i Afrika. Især i Etiopien hvor korruptionen er høj. Jeg har en ny strategi. Hvorfor min virksomhed er anderledes: Jeg er igang med at iværksætte et selskab som skal ramme de præcise områder som de danske donore, bliver informeret om. Jeg har direkte kontakt til den etiopiske indenrigsminister, og andre der har indflydelse på de lokale områder. I forhold til mængden af donerer, har vi en budget på omkring 120.000 DKK. Etiopien er et land der lider af mange sygdomme, som ikke kan helbredes helt på grund økonomiske årsager. De to sygdomme der dræber flest børn i landet er Rubella og Measels. Her i Danmark får vi vaccinationen for som barn. Vaccinationen er gratis i danmark og hedder MMR-vaccination. Hjælp: Vi har brug for en erfaren person som kan fortælle os de konkrete udgifter. En dansk forretningsmand som har styr på det udlandske medicinske marked, og opkøbet af medicinen så billigt som muligt. Hvis i har gode kommentarer m.h.t. hjælpen, må gerne dele det med os. Kammeratlige hilsner A. Middelsbo |
Hej du.
Har du taget et kig på www.booomerang.dk? Det er en dansk crowdfunding platform, hvor du også vil kunne finde hjælp til dit projekt.
Håber det kan hjælpe dig.
Mvh Eugene