Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig fotograf til produktbilleder- hurtigst muligt.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Oct 12
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude.

Jeg er ved at starte webshoppen www.unicas.dk og vil i den forbindelse finde en billig fotograf til at tage produktbilleder hurtigst muligt.

Jeg kan tydeligt se at mine hjemmelavede billeder her ikke er for gode og søger en hurtigst muligt- jeg tæker jeg evt. også kunne sende produkterne/wall stickers og de kunne tages hos fotografen, for mindre besvær og når det passer ind. Jeg vil gerne have taget ét billede af hver produkt, hvor det er samlet (så kan jeg klippe et enkelt ud selv).

Jeg søger en samlet meget billig pris og håber der er nogle der ville kunne finde tid til at hjælpe en meget ny webshopper på su :)

Venligst

Natascha, Odense

Fra Randers
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 217
Fra  LindFoto.dk Skrevet kl. 00:02

Hej Natascha

Er ikke helt sikker på jeg forstår hvad du mener. Skal du blot have taget 1 billede - hvor alle dine produkter er på - på samme tid ?

Hvor mange produkter har du ? - det jeg kan se på hjemmesiden ?

Og hvad er de af ? Der er ikke rigtig en beskrivelse på siden - er det en slags klistermærker - som er gennemsigtige der hvor der ikke er print eller hvordan ?  Tænker blot om de er nemme at få til at ligge helt fladt.

Tilmeldt 4. Oct 12
Skrevet kl. 00:14

Hej.

Tusind tak for svaret.

Det er wallstickers- en slags klistermærker man sætter på væggen.

Det er figurer, der er klippet ud på specielt folie og der hvor der ikke er print, er den bare væg.. Man sætter dem på en væg eller en vandret flade, hvor de så kan klistres helt flat på og derved tages fotos af.. håber det giver mening.

Det fungerer som store klistermærker man kan sætte på væggen (bare med speciel lim, der ikke ødelægger tapet etc.).

Jeg skal have taget et billede af hver klistermærke; altså ét af det blå rensdyr, ét af det rosa osv. Men der hvor der er flere samlet- f.eks med de to ugler, vintage sommerfuglene etc, skal disse være på ét billede (som de også er nu,men hvor jeg så har skåret +et ud af mængden og vist i større format.)

Så det vil dreje sig om ca. 20 billeder i alt.

Fra Randers
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 217
Fra  LindFoto.dk Skrevet kl. 00:33

OK.
Den forklaring med hvordan de klistre o.s.v. skal du nok også have på hjemmesiden Smile

D.v.s. du 20 stikkers skal bare fotograferes, hvor de er klistret på en hvid plade - en ad gangen Smile - og så skal du have billederne som de er - uden fritlægning ?

Tilmeldt 4. Oct 12
Skrevet kl. 00:38

Ja, det tænker jeg også :)

Altså de må meget gerne fritlægges også, men kommer meget an på prisen :)

Fra holbæk
Tilmeldt 5. Nov 08
Indlæg ialt: 21
Fra  FXStudio Skrevet kl. 00:41

Hej.

Vi kan godt hjælpe dig.
Kontakt os på mail og vi har plads i den kommende uge til at klare din opgave hurtigt.

Info@fxstudio.dk

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 08:43

tazzerr:
Jeg kan tydeligt se at mine hjemmelavede billeder her ikke er for gode og søger en hurtigst muligt

Har du de originale billeder ved dig, dem som du har på din hjemmeside

De kan jo allerede fritlægges og sættes sammen sådan at du kan lave de mønstre du ønsker, uden at de er klistret op. Du kan jo tænke på om du "bare" skal have lavet nogle få og så selv sætte dem sammen når de er fritlagte. 

Fra Risskov
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  Zoomco Skrevet kl. 10:48

Hun kan ikke bruge dem hun selv har taget. Der er både problemer med belysning og fokusering.

En helt anden ting til trådstarter; Hvad erd it budget ? Er det 10 kroner pr billede, som du hentydede til over mail ?

jeg tror det er en god ide di skriver omkring dine forventninger til pris, således at folk ikke spilder deres tid.

dbh

Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 19:34

Kære topicstarter.

Kan det passe at du har søgt en fotograf tidligere og du gerne ville have at det hele skulle photoshoppes sammen så du kunne spare penge?

Jeg kan forstå at du ikke fik det du ønskede dengang og nu skal det laves om.. Hvilket er en genganger herinde. Det er ihvertfald ikke første gang jeg lægger mærke til det.

Nu har jeg kigget på din hjemmeside og det ser jo ganske fint ud. Den ser meget professionel ud.. Derfor kan jeg simpelthen ikke forstå at du stadig leder efter en "billig"=amatør? fotograf til at levere tvivlsomme billeder til din fine webshop. Du har forsøgt at finde en herinde før.. Du har selv prøvet.. nu er det 3 gang du skal have lavet billeder? .. hvorfor betaler du ikke bare for kvaliteten og så får nogle top notch professionelle billeder som matcher din webshop?

Du skal nok bare have i tankerne at det koster hver gang en fotograf skal sætte udstyr op.. det koster på strømmen, koster på slid af udstyr, husleje og tid i redigering. Det er ikke bare at trykke på knappen. Specielt ikke hvor du vil have et ensartet resultat hver gang.. Det er ikke bare noget man lige gør.
Det kræver erfaring og en viden indenfor sit felt.

Når det er sagt så vil jeg da meget gerne hjælpe dig.

Du er meget velkommen til at se mit arbejde på www.dennismoller.dk og se om jeg måske kan være behjælpelig. Jeg er ikke den billigste.. Men jeg kan stå inde for det jeg leverer.

Du er som sagt meget velkommen til at se mit arbejde & kontakte mig på kontakt@dennismoller.dk med en opgavebrief hvis det skulle have interesse.
Så kan det være jeg kan hjælpe.

Mvh
Dennis

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)