Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

lav din egen energidrik

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Nov 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle sammen jeg tænker lidt på og lave min egen energidrik hvis det kan lade sig gøre så jeg ville spørge om der er nogen herinde der ved noget om hvordan man starter og om det er et sted hvor man kan prøve og sammensætte smage for og se hvad der smager godt og måske en sted hvor man kan prøve og lave et prøve produkt og f.eks købe en palle af det produkt som man selv har lavet 

håber og få nogen gode svar fra jer 

hilsen martin 

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 20:53

Tror du må hjem i køkkenet og prøve dig frem med div. smagsstoffer, sirup mm. når den så er der får du et møde med en sodavands producent som feks Carlsberg.

Skulle undre mig om du finder et "start kit" men jeg kan da blive overrasket.

Men en ting er sikkert er at du skal have de store penge frem hvis du vil ind på det markede, prøv evt at læse lidt op på CULTs kamp i sin tid og det er ikke blevet nemmere...

Men held og lykke

Tilmeldt 15. Nov 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:30

tak for dit svar men for og prøve derhjemme skal man vide hvad der skal i og det kan jeg ikke finde nogen steder ?

Fra København NV
Tilmeldt 23. Mar 08
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 21:38

http://lmgtfy.com/?q=homemade+energy+drink

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 12
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 22:47

super ide :) tror næsten den er lige så god som ham her mandens ide på den her 

Fra København NV
Tilmeldt 23. Mar 08
Skrevet kl. 23:10

Jeg synes som sådan ikke der er noget dumt i en energidrik.

Men som jacobfrom også siger, så tror jeg også det er et enormt svært markede at komme ind på, ude nat have en kæmpe startkapital. Du skal nok ikke forventede at kunne komme dumpende ind med din egen opskrift og få et bryggeri til at fremstille en enkelt palle for dig. jeg har meget svært ved at se hvordan det skulle være profitabelt for et bryggeri. Men jeg synes da du skal prøve at ringe rundt og forhøre dig. Hvis de store bryggerier ikke kan hjælpe dig, kan du da være heldige at de kan henvise dig til et mindre bryggeri der kan hjælpe dig igang.

Uanset hvad kræver det et stort engagement.

Btw. mit forrige indlæg skulle ikke forstås som en provokation. Men jeg er sikker på du sagtens kunne have fundet grund ingredienser til en energi drik ved en lille goggle søgning (:

Held og lykke med det!

Fra Fredericia
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 278
Skrevet kl. 23:27

Hey Martin

Det er ikke det store problem at lave en energi drik. Der findes mange producenter, som tilbyder private label løsningen.
Tror de fleste billige energi drikke er baseret på denne løsning.
Søg Energy drink + private label via google.
Mvh

Seref

Fra København NV
Tilmeldt 23. Mar 08
Skrevet kl. 00:59

Seref Dogan:
Der findes mange producenter, som tilbyder private label løsningen.

I det her tilfælde snakker han jo om at lave sin egen energi drik, altså egen smag. Det er der jo ikke tale om når det er private label. Men stadig et godt forslag, det er ihvertfald en fin måde at prøve det af (:

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)