I forbindelse med at min el-installatør virksomheds stødt vokser, ser jeg det snart nødvendigt at skifte økonomisystem (Fra Summa Summarum). (Jeg er hverken tilfreds med projektmodulet, lagermodulet eller Vismas support).
Derfor har jeg den sidste tid afprøvet hhv. C5 2012 advanced hos (C5live.dk) samt Economics. Jeg har behov for bla. projektstyring og lagermodulet. Dette medfører at Economics bliver dyrest, på den lange bane.
Det som jeg syntes tæller op, hos Economics, er muligheden for tidsregistrering via mobilen. Det er klart en stor fordel for mine ansatte, og jeg derfor kan fakturerer hurtigere. Jeg syntes dog det hurtigt bliver en dyr løsning med 77,-/md pr. bruger.
Hvad vil I anbefale mig ?
Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk
Du skal være opmærksom på, at Microsoft ændrer væsentligt i Dynamics C5. Den nye Dynamics C5 2014 er bygget på Dynamics NAV kerne, hvilket bl.a. betyder, at de 2 versioner ikke er direkte kompatible og at Dynamics C5 2012 kun bliver supporteret til 2018. Så personligt ville jeg ikke kigge så meget på denne version - Du kan så i stedet undersøge om Dynamics C5 2014 eller Dynamics NAV er noget:
For tiden konverterer vi ca 1 el-installatør / VVS'er om dagen fra C5 til e-conomic.
Udover at e-conomic i sig selv er et godt regnskabs program, skyldes dette et bredt udvalg - (ingen nævnt ingen glemt) - af interessante apps til e-conomic blandt andet til ordrestyring. Se listen her http://www.e-conomic.dk/apps
Disse apps er ofte til rimelige priser ikke mindst fordi det er så nemt at integrere imod e-conomic, hvilket er din garanti for et hastigt voksende udbud af apps hvilket er med til at fremtidssikre din investering.
Du er meget velkommen til at kontakte mig for referencer i din branche.