Jeg har oprettet mig i dinero regnskabsprogram og sad lige og legede lidt med det, da jeg ikke har den store erfaring med regnskab og prøvede derfor lige at oprette et fiktivt salg, bare lige for at se, hvordan det virkede. Men nu står der at jeg har 800 kr. i indtægter i november og 200 kr. i skyldig moms.
Hvordan fjerner jeg det, kan ikke finde det nogen steder. Under "salg" står der at der ingen resultater er fundet?
Udover det, så kan jeg ikke finde nogen support knap nogen steder, eller en FAQ. - Virker da lidt mærkeligt, eller er det bare mig?
Har vist lavet det i "finansbilag" og så gemt som kladde , men slettede det så igen . Men det står så som salg? - Hvad har jeg gjort forkert? og hvordan får jeg det væk..
åben bilaget - ude i siden - lidt nede finder du FLERE HANDLINGER og der kan du vælge slet bilag. Den sletter det i princip ikke, for det imod loven, men den bogfører baglæns i forhold til det du gjorde oprindeligt, og dermed bør det være væk
Får du slettet et bilag kan du under indstillinger finde papirkurv og derfra gendanne det
prøv det
vh John H
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Mange tak for hjælpen :-) - Det vil sige, hvis nu jeg skulle lave nogen forkerte indtastninger, så kan jeg slette dem i fremtiden og så "modposterer" den selv mine fejl eller?
Ja, du kan godt hører jeg ikke er en regnskabshaj :-)
Udover det, så kan jeg ikke finde nogen support knap nogen steder, eller en FAQ. - Virker da lidt mærkeligt, eller er det bare mig?
Der er jo et direkte link i bunden, til Dineros gruppe, hvor man opfordres til at skrive, hvis man oplever problemer. Der er masser af emner og diskussioner, og jeg har da personligt fået svar på indtil nu - alle mine issues omkring Dinero, bare ved at læse andres spørgsmål og svar :) Det har ikke engang været nødvendigt at stille mine egne spørgsmål.