Jeg har en kunde, der har brug for at sende SMS via deres app, og det skal være via en SMS gateway, så SMS'en ikke sendes fra brugerens telefon. 1. Prisen ser ud til at være mistænkelig den samme hos alle udbyderne 2. Prisen er 25 øre pr. SMS Er der nogen der kender nogle der ikke er medlem af "kartellet" |
Bud på billige SMS'er?
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
- 1
Prøve at kigge på computopic.dk, jeg kender ikke deres priser da der ikke står noget om det, men prøv at give dem et kald. |
Hej Jesper, Jeg har sendt dig en PB med information. Hvis du eller andre synes at 25 øre pr. SMS er for meget, kan vi gøre det billigere, i langt de fleste tilfælde. Vi har udsendt beskeder siden 2003 og har fået opbygget en rigtig stabil gateway løsning. Hav en god dag! |
Måske denne kan bruges: http://www.textreactor.com/ Jeg bruger det selv en gang imellem og det fungerer bare super godt. |
Txty.dk som er startet af en fra Amino også, tager 20 øre per SMS, gælder både Danmark, Norge og Sverige. Og det fungere ret godt! |
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.
Tusind tak for de mange gode bud! Det er dejligt at udbuddet er lidt større end jeg lige kunne se :-) |
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)