Har i alle fået oprettet jeres digitale postkasse? Jeg hart opgivet at få dette installeret. For det er dog det mest forvirrende system der her skal oprettes. Medarbjdersignatur, virksomhessignatur GRRRRRRRR Jeg modtog i siden tid en kode, som jeg ville installere, og dette ville jeg gøre på crome - men det kunne ikke lade sig gøre, da crome ikke kunne arbejde sammen med dette - gik så over på Safari, og der ville de ikke accepterer denne kode, fordi den var brugt - og nu har jeg så forsøgt at genbestille ny kode 5 gange, men modtager ikke noget - og når du ringer til hotline, så får du bare af vide at der er meget travlt, og den henviser til websiden GRRRRRRR Er det lykkedes for jer andre? |
ja det er naturligvis lykkedes for rigtigt mange. Når du logger på skat er der idag en instruktionsvideo som det første - som kan vælges - når du vil logge ind. Den viser hvordanman opretter virksomheds signatur. Det har drillet rigtigt mange og driller sikkert mange stadigt, men selvfølgeligt kan de fleste få en digital signatur til at virke. Systemet er bestemt ikke jordens letteste
Google plejer ikke at lave bøvl med installationen, men jo - alt kan ske.
Har du prøvet at gå i Iexplorer som browser og se under generelt (mener jeg det er) og signaturer, at den ikke ligger der rent faktisk?
Har du set under ALLE programmer - om du har et punkt der hedder NemID (lægger sig ved første indlæsning) og der se om du kan tage en kopi af signaturen og derved lægge den et sted du kan finde den? Du vil så kunne klikke på den derfra når du skal logge ind, hvis ikke maskinen finder den originale på sin originale placering
Ellers er det jo bare at hænge i, du vil jo få problemer uden virksomheds NemID til en del Du kan jo slet ikke indberette moms og skat i dit ApS uden den digitale signatur
HAR du en signatur der virker til moms, så skal du i virk.dk og i brugerpanel og se at den står som administrator (eller tildel den administrator) så kan du lave postkasse med den