Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forhandlere til nyt børnetøjsmærke fra Paris.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Kbh
Tilmeldt 12. Aug 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har lavet en distributonsaftale med skaberen af et nyt fransk børnetøjsmærke. I den forbindelse leder jeg efter et par forhandlere, der kunne finde på at tage en hurtigt beslutning om en sommer 08 kollektion. Inbound har deadline allerede fredag. Bor man i StorKbh's området er der mulighed for at kigge på vareprøver i denne uge efter aftale.
Jeg kan sende et link til designerens hjemmeside hvor der er mange rigtigt gode fotos af tøjet. Der udleveres naturligvis en prislliste til seriøse henvendelser med eksisterende børnetøjsforretning. Jeg er dog også interesseret i at høre fra nogen, som er igang med ny butik og som ønsker et tøjmærke, der er nyt på markedet.
Jeg ved, at det er en kort betænkningstid. Fremtidige kollektioner vil selvfølgelig blive tilgængelige på normale vilkår.

Tøjet er designet til de mindste i alderen 3 mdr - 5 år.

mvh

Heine

"He who has begun his task is half way done. Have the courage to begin!"

Fra København
Tilmeldt 25. Aug 07
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 17:10

Man skal dælme være hurtig på aftrækeren hvis man skal tage stilling til det inden fredag. 

Men du kan da starte med at høre Aminos Godfather Martin Thorborg (martin(a)thorborg.dk såvidt jeg husker).

Han er medejer af web-shopen www.trendybaby.dk

Lige et hurtigt input /sirem

Endnu ikke iværksætter. Læser HA Almen på CBS, indtil ideen og modet kommer. Men så bliver jeg også selvstændig.

Fra Kbh
Tilmeldt 12. Aug 06
Skrevet kl. 17:15

Jeps, og ved en fejl fik jeg oprettet indlægget 2 gange. Jeg troede den første var forlist.Smile

Fra Kbh
Tilmeldt 12. Aug 06
Skrevet kl. 17:18

..og du har ret. Tilbuddet er til dem, som er hurtige på aftrækkeren. Men amino vrimler vel med iværksættere, som kan træffe en hurtigt beslutning? Wink

Fra Albertslund
Tilmeldt 23. Aug 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:03

Hejsa

Jeg driver til daglig et vikarbureau med afdeling i Horsens og Glostrup. Jeg satser på at starte tøjbutik op med start 1.12 eller 1.1.08, så da jeg så dit indlæg vakte det min interesse.

Kan du sende mig det link og prislisten du taler om?

Du kan evt. læse nærmere om os på www.vikarformidlingen.dk men det har dog intet med opstart af børnetøjsforretningen at gøre.

Jeg er i gang med at forhandle med Steen og Strom omkring City 2, og havde oprindelig tænkt at importere tøj fra Tyrkiet, men dit indlæg vækker min interesse. Jeg håber du kan vende tilbage på info@vikarformidlingen.dk eller telefonnummer 2720 6404.

Venlig hilsen

Hacer Temiz

Vikarformidlingen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:13

Kast gerne et blik på babys(dot)dk vi har ligeledes stop for indsalg meget snart, dvs. fredag d. 5 oktober. Kollektionen kan fremvises i københavn og size range er 0-4år. Kollektionen består af både drenge og pigetøj, deriblandt fantastiske kjoler mv. - samt tilbehør så som pusletasker, hagesmækker, slynger, køreposer mv. alt i de fineste designer metervarer. Prisliste og link til online katalog fremsendes på email opfordring til info(at)babys.dk.

Interesserede i lagervarer af lækkert designer børnetøj af høj kvalitet kan ligeledes sende en mail til info(at)babys.dk. Det drejer sig om et andet mærke og yderligere info samt direkte kontakt til designeren/producenten fås ved henvendelse. Der kan blive tale om en meget fordelagtig handel ved køb at større mængder.

Mkh. Maria

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:14

Ps: Babys søger agenter

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)