Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af Bonusfeber.dk

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 26. Apr 11
Indlæg ialt: 15
Fra  Bonusfeber DK Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Mike:

Hej Henrik,

Rigtig fin side, og en side som har været savnet synes jeg. Helt sikkert en side jeg vil komme til at benytte mig meget af.

Dog har du en en steder hvor teksten stadig står på engelsk, f.eks "continue reading" :)

Jeg kunne dog godt tænke mig en side hvor det var mere tilgængelig og synligt, hvilket samarbejder de forskellige selskaber har med netbutikker, for her kan man virkelig hente mange "gratis" ekstra point, men man glemmer det hurtigt, hvis man ikke har en side hvor disse samarbejder er let at finde :)

Men igen, super fed side, jeg holder øje med jer :)

Hej Mike,

Takker for dette. Vi er ved at rette mere tekst så det kommer til at være DK over siden og forummet. Og super godt indput omkring en tråd angående point og dem man får når man handler. Dette er noteret.

Hilsen

Henrik

Fra København
Tilmeldt 26. Apr 11
Fra  Bonusfeber DK Skrevet kl. 20:54

Hej Alle,

Så fik vi opdateret lidt mere. BETA er fjernet som I har sagt skulle væk og mere af sporget (blandet andet "Search") er ændret.

Takker for god feedback og I er velkommen til at skrive på forum om der er flere ting som kan gøres bedre eller bare har spørgsmål :-)

Hilsen

Henrik

Fra København
Tilmeldt 26. Apr 11
Fra  Bonusfeber DK Skrevet kl. 23:22
Fra Kbh
Tilmeldt 23. Aug 13
Indlæg ialt: 10
Fra  Rejseblokken Skrevet kl. 17:15

Siden ser flot ud!!!Og vi kunne sagtens finde på at omtale den på Rejseblokken.dk. Men, men, men: For sprognørder som os gør det 'ondt i øjnene' med alle de kommafejl. Det virker lidt uprofessionelt, at I ikke har styr på det. 

Det vil også være optimalt med en mere indgående beskrivelse af jer udover 'Kontakt os'. Pøj pøj 

Fra København
Tilmeldt 26. Apr 11
Fra  Bonusfeber DK Skrevet kl. 22:24

Rejseblokken:

Siden ser flot ud!!!Og vi kunne sagtens finde på at omtale den på Rejseblokken.dk. Men, men, men: For sprognørder som os gør det 'ondt i øjnene' med alle de kommafejl. Det virker lidt uprofessionelt, at I ikke har styr på det. 

Det vil også være optimalt med en mere indgående beskrivelse af jer udover 'Kontakt os'. Pøj pøj 

Hej,

Takker for dette og det er helt klart at vi skal gøre os mere umage med at sikre at grammatikken er i orden. Takker for dette indspark og jeg vil straks gå igang med en gennemgang af artiklerne og få rettet nogle af de grammatiske fejl.

Sig endelig til om der er noget specielt du gerne ser os skrive om som du kan bruge - emnerne er mange så vi tager dem lidt i den rækkefølge vi mener er optimalt, men ønsker gerne feedback på ønsker.

Hilsen

Henrik Olsen

Bonusfeber.dk

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)