Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af Bonusfeber.dk

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 207
Fra  BizzBuzz Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik, flot side og et par gode artikler, men jeg synes, du skulle lave en virkelig power page - f.eks. Den ultimative guide til bonuspoints for dummies med alle mulige tips og tricks - kort sagt den bedste på nettet. Lav noget research for at finde ud af hvad der er populært derude, og så lav det hundrede gange bedre. Kvalitet fremfor kvantitet er vejen frem indenfor enhver niche. God vind!

Fra København
Tilmeldt 26. Apr 11
Indlæg ialt: 15
Fra  Bonusfeber DK Skrevet kl. 10:35

Hej,

Takker for feedback. Vi har startet en artikel række op omkring dette emne som vil blive brugt på siden og i et newsletter. Vil du anbefale at det bliver en og samme artikel med det du skriver som "power page"?

Første artikel er her: http://bonusfeber.dk/bonuspoint-dummies-flyselskaber/ 

Hilsen

Henrik

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 10:44

HerrO:
Vi var så heldige at få en forsideartikel på ekstrabladet.dk i går så dette gav jo noget ekstra trafik så derfor fik vi også testet siden for performan

Hvor mange besøgende fik i cirka ud af dette? ;o)

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Fra København
Tilmeldt 26. Apr 11
Fra  Bonusfeber DK Skrevet kl. 10:51

På den artikel Ekstrabladet lavede gav det cirka 2100 besøgende som vi kan udelede af statestikken. Så for en nystartede side er dette meget godt.

Vi sendte denne pressemeddelse ud som de reagerede på: http://news.pressport.dk/pressrelease/17272/Vil-du-gerne-rejse-gratis-

Uden tvivl overskriften der fik dem til at kigge på den og skrive en hurtig artikel.

Hilsen

Henrik

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 207
Fra  BizzBuzz Skrevet kl. 12:15

En side - og især hvis du arbejder med at bygge links. Redaktører vil gerne skrive artikelserier, så de kan udgive noget hver uge, mens læsere vil finde alt et sted. Du udvander din information ved at sprede den over flere artikler. Husk på at du konkurrerer med andre sites om at have de bedste tips og tricks

Fra København
Tilmeldt 26. Apr 11
Fra  Bonusfeber DK Skrevet kl. 22:31

Hej,

Det er modtaget og forstået forskellen mellem læsere og redaktører.

Vi får også ændret logo til at være uden "beta" så snart vi har fået sat gang i grafikeren.

Takker for feedback og I er forsat velkommen til at give feedback her eller på sidens forum hvor vi også opretter en "fejl/mangler" tråd som anbefalet her fra.

Hilsen

Henrik Olsen

Fra Billum
Tilmeldt 24. Jan 13
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 08:42

Hej HerrO

Fint site du har gang i.

Jeg er i gang med at skrive artikler til et site om rabatmuligheder i dagens Danmark. Der er rigtig mange muligheder og bonusaftaler er jo bare en enkelt. Er du interesseret i en artikel på mit site? Du skal selv levere artiklen.

Michael

Fokus - regnskabsservice, administration, tekstarbejde

Erfaren bogholder siden 1995 og selvstændig siden 2005.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jul 08
Skrevet kl. 09:14

Hej Henrik,

Rigtig fin side, og en side som har været savnet synes jeg. Helt sikkert en side jeg vil komme til at benytte mig meget af.

Dog har du en en steder hvor teksten stadig står på engelsk, f.eks "continue reading" :)

Jeg kunne dog godt tænke mig en side hvor det var mere tilgængelig og synligt, hvilket samarbejder de forskellige selskaber har med netbutikker, for her kan man virkelig hente mange "gratis" ekstra point, men man glemmer det hurtigt, hvis man ikke har en side hvor disse samarbejder er let at finde :)

Men igen, super fed side, jeg holder øje med jer :)

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 10:04

Hej HerrO

Har delt din side på FB og håber mange flere gør dette... jeg rejser selv rigtig meget både Thailand, USA, Europa o.l. og havde jeg vidst mere om dette før, så havde jeg haft gjort brug af bonusordningen. Troede faktisk kun det var forbeholdt rejsende på business men her blev jeg igen klogere haha...

Fantastisk initiativ!

Yes

Mvh Sue

Fra København
Tilmeldt 26. Apr 11
Fra  Bonusfeber DK Skrevet kl. 20:47

Hej Michael,

Dette vil jeg helt klart være interesseret i. Venligt kontakt mig her i en PB og vi kan arrangere kontaktdeltajerne og hvad opgaven præcist skal indeholde.

Hilsen

Henrik

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)