Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af Bonusfeber.dk

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 26. Apr 11
Indlæg ialt: 15
Fra  Bonusfeber DK Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle,

Jeg har sammen med en makker startet en ny side op ved navn bonusfeber.dk

Formålet med siden er:

Bonusfeber.dk er en guide til folk, der gerne vil have mest muligt ud af bonusoptjeningen og opnå gratis rejser lettest muligt. 

Bonusfeber.dk vil dele ud af vores erfaring og giver tips og tricks til at optimere bonusindtjeningen. Men vi er også et fællesskab af bonusjægere og rejsende, der hjælper hinanden i vores forum og deler rejseoplevelser.

Mit spørgsmål er hvordan I kan anbefale at vi skal arbejde med at få spredt siden til andre. Vi har brugt Facebook som opstart til at samle lidt personer sammen til at kunne sikre en vis spredning. 

Målet er at tiltrække andre med behov og erfaring til at dele deres viden ved at lave nyheder og deltage i det forum som ligger "bagved". 

Grunden til siden er at der ikke eksistere noget i DK der omhandler dette og hjælper med få en bedre rejser og få mere ud af bonuspointene.

Det er første gang jeg starter sådan noget op så er helt "grøn".

Takker for feedback :-)

Hilsen

Henrik

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 20:27

Når noget ser godt ud skal det dælme anderkendes.

Flot arbejde.
ud og fortæl om den i forummer der handler om at rejse, linket er google glad for Smile 

Hjælper lige her: http://bonusfeber.dk/

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 20:30

^He said it- 

Du mangler lige at oversætte "search" i toppen - men ellers flot side! 

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 20:32

Firmaconnect.net:

Når noget ser godt ud skal det dælme anderkendes.

Flot arbejde.

Enig i at det er pænt, men jeg tænkte med det samme www.dr.dk/nu da jeg så det.
Just sayin'  Cool

Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 21:11

Det ser godt ud, er brugbart og er noget jeg gerne vil følge med i ... thumbs up !!! Yes

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 21:51

Hej Henrik.

Husk at skrive lidt længere tekster. Mange af jeres indlæg er relativt korte, hvilket I ikke bliver belønnet for af Google. Ellers ser det fint ud.

Tag gerne fat i mig, hvis du har brug for mere info.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra København
Tilmeldt 26. Apr 11
Fra  Bonusfeber DK Skrevet kl. 21:11

Takker for dette - vi arbejder videre :-)

Fra København
Tilmeldt 26. Apr 11
Fra  Bonusfeber DK Skrevet kl. 21:11

Takker for dette - jeg er dog ikke helt enig i at det ligner dr.dk/nu - kun at det er et fokus med at der skal være billeder på alle indlæg da det gør det mere læsbart.

Vi var så heldige at få en forsideartikel på ekstrabladet.dk i går så dette gav jo noget ekstra trafik så derfor fik vi også testet siden for performance.

Hilsen

Henrik

Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 36
Fra  FashiModo Skrevet kl. 22:25

Det ser fint ud, men drop "Beta" mærket, der er lidt for meget nuller'ne over det :)

Folk ved godt at ting kan gå i stykker når sites lanceres, så i stedet for at skrive "Beta", så bed folk om at hjælpe med at indrapportere fejl (brug beta easy, user voice etc).

Stylebark - No bull****, bare tilbud!

Tilmeldt 21. Oct 13
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 00:31

Syntes du sku få fokus lidt væk fra rejser og fly osv, også bare over på et generelt sted hvor man kan gå på forum og se artikler osv omkring alle bonuser, store som små, og ikke bare relateret til fly og rejser :) 

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)