Kære alle, Jeg har sammen med en makker startet en ny side op ved navn bonusfeber.dk Formålet med siden er: Bonusfeber.dk er en guide til folk, der gerne vil have mest muligt ud af bonusoptjeningen og opnå gratis rejser lettest muligt. Bonusfeber.dk vil dele ud af vores erfaring og giver tips og tricks til at optimere bonusindtjeningen. Men vi er også et fællesskab af bonusjægere og rejsende, der hjælper hinanden i vores forum og deler rejseoplevelser. Mit spørgsmål er hvordan I kan anbefale at vi skal arbejde med at få spredt siden til andre. Vi har brugt Facebook som opstart til at samle lidt personer sammen til at kunne sikre en vis spredning. Målet er at tiltrække andre med behov og erfaring til at dele deres viden ved at lave nyheder og deltage i det forum som ligger "bagved". Grunden til siden er at der ikke eksistere noget i DK der omhandler dette og hjælper med få en bedre rejser og få mere ud af bonuspointene. Det er første gang jeg starter sådan noget op så er helt "grøn". Takker for feedback :-) Hilsen Henrik |
Når noget ser godt ud skal det dælme anderkendes.
Flot arbejde.
ud og fortæl om den i forummer der handler om at rejse, linket er google glad for
Hjælper lige her: http://bonusfeber.dk/