Hej Amino’s Jeg har haft en tråd kørende med Lisbeth fra www.fiskehuset.dk, og vi har diskuteret lidt frem og tilbage omkring integration af elektroniske faktura til og fra hendes system. Vi kommer også ind på emnet omkring automatisk indlæsning af ordrer fra hendes E-butik, og ind i hendes økonomi system. Undervejs i processen kommer vi også til at snakke om, at der jo er mange E-handlende her på Amino. Derfor vil jeg lige gøre alle e-handlende som eventuelt har spørgsmål på området, opmærksom på at jeg meget gerne deltager som sparrings partner. Har man overvejet noget af den ene eller anden art, som man ikke lige kan overskue, så skriv endelig til mig, enten her på amino, eller også gerne direkte. Jeg elsker emnet elektronisk kommunikation og integration. Og hvem ved, måske kan jeg også lære noget, så hold jer endelig ikke tilbage.
|
Hans Poulsen:Jeg elsker emnet elektronisk kommunikation og integration. Og hvem ved, måske kan jeg også lære noget, så hold jer endelig ikke tilbage.

Til Hans: Tak for rigtig god snak, og så lige lidt opfølgning: Jeg kan ikke have 2 modtageadresser på mine ordrer, men jeg videresender dig lige een, det må jo gøre det samme.