Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webplus og SeoGroup

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Nov 11
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer,

 

Jeg er på det sidste blevet kimet ned først fra Webplus der ville sælge mig en gratis ydelse som Google Places for kr. 24.000, et par mdr. senere igen fra webplus med søgemaskineoptimering. Da jeg fandt ud af at det var fra samme firma som ville sælge mig Google Places bad jeg dem om ikke at kontakte mig mere

 

Her i dag er jeg så blevet kontaktet af Seogroup, og kan se at de har samme cvr. nummer på deres ordrebekræftelse,  der står også webplus (tydeligvis noget de ikke har fået slettet ved en fejl)

 

Sælgeren benægtede hårdnakket om at kende noget til webplus bortset fra at de havde haft et samarbejde for år tilbage, men pga. sagerne med salg af Google Places havde de opsagt deres samarbejde.

 

Er der nogle der kender til webplus og seogroup med cvr. nummer 35039449, jeg vil sige at tilliden til dem er helt væk, jeg tror også det er samme personer der ligger og ringer.

 

Jeg har brug for et reelt firma til at håndtere SEO på mine webshops, er der nogle af jer der har nogle gode referencer, kodeordret er "Value for Money" så ligesom min egen virksomhed hvor jeg gerne vil tilbyde de bedste priser, de bedste produkter og den bedste service, så forventer jeg også dette hos en mulig samarbejdspartner, referencer mm. må gerne sendes som en PM

 

Venlig hilsen

 

Klaus Lykke Skov, spotvvs.dk

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Wow.  24.000 kr. Hvordan kom de frem til den pris?

Tilmeldt 5. Nov 11
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ved det ikke, jeg tror bare det handlede om en så høj startpris som muligt

 

Jeg sagde jo så at det var for dyrt og det havde jeg ikke lyst til at bruge, og så var den jo lagt op til en forhandling som hos mig endte på kr. 9000 + moms

 

 

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Vildt nok.

Nu kiggede jeg lige på din hjemmeside og her er nogle råd.

Med hensyn til din SEO så få skrevet noget tekst til de produkter, som du sælger. Det skal du gøre for dine brugere og søgemaskinernes skyld. De to ting hænger sammen. Da det jo også er mennesker, der bruger søgemaskinerne.

Herudover kan du overveje at lave en blog, hvor du skriver relevante råd for dine kunder, så du vænner dem til, at de tage et kig på din hjemmeside tit. Når de skal købe noget, kigger de mod din hjemmeside. For søgemaskinernes skyld, er en blog også en god idé.

Sig gerne til hvis der er noget, som du gerne vil have uddybet. Du er også velkommen til at sende en privat besked til mig.

Tilmeldt 16. Dec 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 03:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg beklager i første omgang det sene indlæg.

26. november 2013 indgav ejeren af Webplus ApS selv konkursbegæring - antages det. Det kan meget vel være en fagforening der har hørt en god del om dem.

Pr. 09.12.2013 er de erklæret konkurs. Gudskelov.

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil meget gerne takke for denne her tråd, Hvor er det fedt at der findes et sted som amino, hvor vi kan hjælpe hinanden, selv i 'mindre' sager som denne. Dit indlæg kunne lige så godt, være skreven af mig, da jeg har oplevet det sammen, pt er det mig som bliver kimet ned. 

Da jeg ikke har samarbejdet med firmaet ( eller firmaerne :-) har jeg ikke noget dårligt at sige, men jeg undrede mig bare en del, over deres fremgangs måde. 

Tak for hjælpen 

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)