Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En billig opstartswebshop der giver mulighed for fx. salg af t-shirts med tekst kunden selv vælger.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Nov 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer jeg har lurket en del herinde på det seneste, men her er så FIRST POST!

Har ikke noget salg over nettet endnu og har ikke rigtig startet mit firma op, har derfor behov for at kunne vise produkter/ideer frem på en webshop.

Produkterne er ikke standardprodukter som sådan, men individualiserede. Dvs. at den enkelte person ved bestilling skal oplyse hvordan produktet ønskes individualiseret. Ligesom hvis man fx. skulle bestille en særlig t-shirt med print eller label til postkassen. Jeg leder derfor efter en helt simpel og meget billig webshop der giver mulighed for at skrive en tekst - som så kommer til at stå på det færdige produkt. Det skal ikke være fancy integration til et særligt system, bare et felt hvor kunden kan skrive noget tekst og jeg kan læse det :)

Jeg har haft kig på 123hjemmeside, e-hjemmeside og tdchosting men det ser ikke ud til at en eneste af disse giver denne mulighed, før efter du har lagt varen i vognen og har trykket køb, jeg vil gerne have det frem ved siden af "add to cart" knappen. Hvad har de gode aminoer af foreslag?

PFT!

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 21:30

Hej Krassusp, 
Mange gange velkommen til Amino. Det skal du helt sikkert nok blive glad for :)

I forhold til dit spørgsmål, så ved jeg at der findes et wordpress plugin som ligepræcis kan klare det som du efterspørger. Jeg kan desværre bare ikke huske hvad det hedder.

Mvh Gustav 

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 21:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 21:49

Hej .

Du skal lige åbne din profil, sådan at du kan modtage private mails.

Jeg kan godt hjælpe dig med en løsning.

Mvh. Niels

https://itwebsite.dk

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 23:10

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Det hedder Woocommerce

http://wordpress.org/plugins/woocommerce/

Spørg også ham her om råd Niels Madsen 

Det er jeg udmærket med på. Men der er et plugin, hvor kunder selv kan gå ind og skrive hvilken tekst/farve/størrelse/motiv osv. de vil have på deres trøje, som jeg tror er det som trådstarteren mener.

Mvh Gustav

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Fra Stenløse
Tilmeldt 4. Jun 13
Indlæg ialt: 101
Fra  Roop webudvikling Skrevet kl. 03:36

Der findes et par plugins der kan det forspurgte feks.http://codecanyon.net/item/woocommerce-custom-tshirt-designer/5185471 for at få det op og køre skal du bruge et domæne en server/host og en wordpress installation, du kan finde en host for ca 200kr årligt og wordpress kan installeres nemt og gratis hos de fleste.

Smid en mail på olekvist@roop.dk hvis du har brug for hjælp til at sætte det op:)

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 117
Fra  Soendberg Media TechAmmo - Reparation af iPhone, iPad og Mac i Aalborg! Skrevet kl. 15:08

Hej, 
mange gange velkommen til Amino

de andre forslår Wordpress med WooCommerce plugin. Men jg synes også du skal tage et kig på Prestashop. Dog er det er mere avanceret og kan endel flere ting end det du forespørger, men det er enkelt og lige til. 

Mvh 
Mads Søndberg
Soendberg Media 

Videoproduktion og Facebook og Linkedin annoncering - https://www.zoeme.dk

Tilmeldt 26. Nov 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas

Lige en update på projektet. Hjemmeside er købt og jeg har leget en lille smule med Woocommerce, men jeg ved endnu ikke hvilket plugin er bedst for mig, findes der noget der er gratis eller try-before-you-buy?

Pft!

/K

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)