Hej alle... Jeg ved godt det ikke er i et ihværksætter spørgsmål, men jeg tænkte der så mange kloge mennesker her inde, så det kunne være der var en der kendte til problemet..:) Jeg har en Candy cov 670c 7 kg tørretumler, som varmer, den kører rundt som den skal og det, men når der så er gået noget tid, står alle lamperne og blinker, og så er den stoppet, plus den ikke har varmet det der er i tørretumleren, (alt dette finder jeg ud af, da jeg har vasket 9 maskiner tøj, og ville smide det i lidt efter lidt:) så nu står jeg med 9 maskiner vådt tøj. Og nej jeg har ikke prøvet at proppe det hele ind på en gang, og prøvet at tørre alt sammen;-) Den har virket udpåklageligt, i snart 2 år.. er brugt stort set hver dag, til en eller to maskiner, og så til storvask i weekenderne. Jeg ved ikke hvor længe en levetid de har.? Jeg har også prøvet, at tømme filteret, uden held, det gør jeg så efter hver maskine, men jeg har prøvet at kigge og der skulle sidde noget et andet sted, men kan ikke finde det.. Jeg har udviget garanti på den, men inden jeg ringer, vil jeg lige forhører mig først, da det koster mig penge, hvis de kommer ud og kigger og der så ikke er noget galt med den, som skal laves.. Håber der er nogle der kan hjælpe...:) |
Tror desværre ikke at en maskine af mærket Candy har en levetid på 2 år - det er nok det som er problemet.
Køb en Miele og sov godt om natten de næste 10 år
Spøg til side - min tidligere maskine stopped med at varme men kørte ellers rundt. Valgte at udskifte til en ny da reperation næsten koster det same med reservedele.