Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger tilbud på opsætning af en fuldfungerende Magentoshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Feb 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle, 

Jeg søger en/flere dygtig webudvikler, som kan levere en fuldtfungerende webshop som er sat op i Magento, og som samtidig er opsat til et betalingsmodul, som ikke er paypal. Jeg har fået lidt forskellige tilbud, men synes de er lidt dyre. 

Jeg ser frem til at høre fra nogle kompetente udviklere :-) 

God aften! 

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

sebastianvedel:
Jeg søger en/flere dygtig webudvikler, som kan levere en fuldtfungerende webshop som er sat op i Magento, og som samtidig er opsat til et betalingsmodul, som ikke er paypal. Jeg har fået lidt forskellige tilbud, men synes de er lidt dyre. 

Nu har jeg kigget på din post et par gange. Og smiler lidt skævt hvergang jeg læser den.

Hvad er din _realistiske_ forventning til budgettet ?

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebastian,

Kan du kontakte mig med dine krav? Vi kan muligvis sætte et billigt tilbud sammen til dig, naturligvis uforpligtende.

Kontakt mig over emil@simpelmedia.dk

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

sebastianvedel:
Jeg har fået lidt forskellige tilbud, men synes de er lidt dyre

Hvad er dit budget?

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes ikke du skal tage den billigste, siger min erfaring mig, men behøver samtidig heller ikke at være den dyreste. Sammenlign pris og referencer, og så forhør dig om ikke i kan strikke en afbetaling sammen. Jeg har set det mange gange på amino, og mon ikke det er vejen frem for dig? Jeg synes det vil være en fejl af dig, at gå for meget på kompromis med prisen, men hvis du samtidig ikke har for mange klejner i kagedåsen, så kan det være vejen frem.

Held og lykke. :-)

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)