Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

julegaver

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Dec 09
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan man bogføre julegaver regninger til næsteårs regnskab?

Og julegave købt til indehaveren selv, kan den trækkes af skat? jeg ved at der ikke må stige over 1000,- pr. år og pr. medarbejder.

tak for jeres videndeling. 

Tilmeldt 9. Dec 10
Indlæg ialt: 1109
Skrevet kl. 15:43
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47174
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:16

turk:
Kan man bogføre julegaver regninger til næsteårs regnskab?
nej de skal som alt andet følge regnskabsåret også meget vigtigt altid - momsmæssigt . Er du enkeltmandsvirksomhed overføres evt underskud jo og samme i ApS selskabsskattemæssigt så det burde være nemt at tage det i korrekt år

turk:
g julegave købt til indehaveren selv, kan den trækkes af skat?
nej ikke til bestemmende indehaver af enkeltmandsvirk. (eller hans familie eller ex enejer af ApS for den sags skyld

turk:
jeg ved at der ikke må stige over 1000,- pr. år og pr. medarbejder.
ja og julegave "kun" isoleret 700 kr og ikke kontant eller gavekort http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1788630 

god jul Smile 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 31. Dec 09
Skrevet kl. 19:19

1000 tak for din respons....

Tilmeldt 31. Dec 09
Skrevet kl. 21:30

Må jeg lige spørg en sidste ting? jeg holder kunst workshop for de unge og voksne. Det er offentlige virksomheder, der arrangere workshops, der bliver taget billeder på mine workshops, jeg sætter dem på min facebook, på billederne  ser man at jeg laver maling også er de deltagere er enten med eller i baggrund.

I dag har jeg opdagede at, stedet jeg var inviteret af, bedt folk om skriftlige samtykke til at lægge billeder på deres hjemmeside, jeg plejer spørg om det ok, så siger det ja ja, burde jeg gør mere, for at sætte billede af mine workshops på min facebook. 1000 tak på forhånd.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)