Ansæt en til det Katrine |
Hej igen,
Vi vil gerne se på den pris regel, hvis du sender en mail til os på emil@simpelmedia.dk
Naturligvis uden beregning.
Med venlig hilsen Emil Christoffersen
Ansæt en til det Katrine |
Hej igen, Vi vil gerne se på den pris regel, hvis du sender en mail til os på emil@simpelmedia.dk Naturligvis uden beregning. Med venlig hilsen Emil Christoffersen |
Hvis du opfinder et modul som kan det, vil jeg gerne købe det, det er dælme penge værd :) |
Hej, Hvilket modul taler vi om? Det er en simpel pris regel for en kategori, desuden vil et modul til at skelne mellem varer der allerede er på tilbud, og ikke er på tilbud, slet ikke være så svært igen. Med venlig hilsen Emil Christoffersen |
Kære Emil. Hun spørger IKKE til en procent på kategori. |
Det jeg endelig gerne vil vide er om det ikke er muligt i prestashop som det er, at sætte en kategori på minus 20% uden det påvirker resten af mine varer? og især de varer jeg har sat på tilbud, da de ikke skal sættes længere ned end de er i forvejen.
Jeg vil helst undgå et modul til denne hjælp men hvis ikke systemet kan finde ud af det selv, så ville et modul være en nødvendighed.
Håber i begge to forstår hvad jeg mener. Jeg skal bruge det her i weekenden, så håber på det ikke er så besværligt :/ |
www.kahsa.dk sælger tøj, sko og tilbehør til kvinder i den feminine stil.
Alle varer koster under 499,-
Nå okay, så var det vidst mig der havde fået det galt i halsen. Kan gøres via CSV filen direkte i databasen. Vidst den nemmeste måde |
1000 tak for det. :)
Kan jeg få dig til at sende mig en lille guide til hvordan jeg gør det og hvor jeg finder det i systemet.
|
Jeg har netop sat et juletilbud på flere kategorier i min Prestashop webshop via en prisregel for kategorier og jeg oplevede, at de ikke overskrev produkter, som havde et individuelt tilbud. Jeg satte priserne ned med 40%, men jeg havde f.eks. et produkt, som havde en rabat, der svarede til ca. 30% - og den beholdte sin 30% rabat, så jeg måtte ind og fjerne produktets individuelle rabat, før den fik de 40%. Jeg skal dog ikke kunne sige, om det er meningen, at det skal fungere sådan i Prestashop. Der findes en hel del bugs rundt omkring, så det kan være noget, der er blevet lavet/ændret i en senere version (jeg kører 1.5.3.1). Men prøv dig frem - ellers kan du skrive, så skal jeg gerne hjælpe dig over f.eks. TeamViewer i aften, hvor jeg sidder og arbejder ved computeren alligevel. |
Hej.
1000 tak for din besked. Det er netop det du skriver jeg gerne vil have. :)
Og det er perfekt at den gør som du beskriver med at den kun tager de varer som ikke er sat på tilbud i forvejen :) Kan du skrive en kort guide til hvordan jeg laver det? jeg kan sagtens finde ud af alt det med at lave rabatkoder til siden osv. er det samme sted jeg skal gøre det?
På forhånd tak. Venlig hilsen Katrine Hvid |